اپلیکیشن Clubhouse با اضافه کردن ویژگی Backchannel ، امکان ارسال پیام متنی را فراهم کرد


امید دلیری 24 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپلیکیشن Clubhouse با اضافه کردن ویژگی Backchannel ، امکان ارسال پیام متنی را فراهم کرد. اضافه شدن امکان ارسال پیام متنی به این شبکه اجتماعی ، آنچنان دور از ذهن نبود. امروز این ویژگی جدید به کار گرفته شد و این اپلیکیشن دیگر فقط یک اپلیکیشن صوتی نیست. این اپلیکیشن را قبلاً به طور کامل معرفی کردیم.

ویژگی که بسیاری از کاربران Clubhouse منتظر آن بودند

Backchannel نام سیستم جدید پیام رسانی مستقیم Clubhouse می باشد. ویژگی که امکان درخواست کاربر برای شروع مکالمه متنی را فراهم می کند. این ویژگی هم پیام رسانی یک به یک و هم چت گروهی را ارائه می دهد. به طور کلی این ویژگی باعث افزایش کاربرد پذیری این شبکه اجتماعی می شود. بلندگوها می توانند قبل از ارسال پیام سازماندهی شوند یا هنگام حضور در یک اتاق گفتگو از طریق پیام رسانی هماهنگ شوند. کاربران همچنین می توانند سوالات متنی را در اتاق گفتگو بپذیرند. احتمالاً بعضی از شنوندگان با این روش راحت تر می باشند.

کاربران Clubhouse در حال حاضر می توانند از طریق Backchannel پیوندهایی ارسال کنند. اما نمی توانند تصویر یا فیلم ارسال کنند. گرچه به نظر می رسد ویژگی های جدید به زودی اضافه شوند. سیستم پیام رسانی جدید همچنین شامل یک بخش درخواست پیام است. در این بخش می توانید درخواست ها را تأیید یا رد کنید. در حال حاضر این سیستم بر روی گفتگو با افرادی که می شناسید یا افرادی که دوست دارید بشناسید متمرکز شده است. بدون گزینه چت نوشتاری در اتاق گفتگو ، عملکرد اصلی مبتنی بر صدا باقی خواهد ماند.

اپلیکیشن Clubhouse برای سیستم عامل های iOS و Android در دسترس می باشد. برای ارسال پیام به دنبال آیکون هواپیمای کاغذی در پروفایل مخاطب مد نظرتان بگردید. همچنین می توانید این آیکون را در صفحه اصلی پیدا کنید. به نظر می رسد که در حال حاضر نمی توانید پیام ها را حذف کنید. گرچه می توانید آنها را کپی یا گزارش کنید. بنابراین فعلاً قبل از ارسال پیام حتماً آن را بازبینی کنید تا پیام اشتباه ارسال نکنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*