درگاه USB-C به گوشی آیفون 14 هم اضافه میشه؟!…


فاطمه شاعری 21 مرداد 1402 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

با توجه به اطلاعات منتشر شده در شبکه اجتماعی ایکس، اپل به‌نظر می‌رسد قصد دارد پس از عرضه چهار مدل اصلی گوشی آیفون ۱۵، دو مدل دیگر از گوشی‌ها را نیز با درگاه USB-C به بازار عرضه کند.

در خبر قبلی به موضوع درگاه USB-C در گوشی آیفون 15 اشاره کردیم.

این اطلاعات از تجزیه و تحلیل کد منبع نسخه‌ی آزمایشی tvOS 17 به‌دست آمده است که اشاره به وجود مدل‌های آیفونِ جدیدتری که هنوز به بازار عرضه نشده‌اند، دارد. این افشاگران معتبر بر اساس این اطلاعات، احتمال این را می‌دهند که اپل قصد دارد. نسخه‌های به‌روز‌شده‌ای از آیفون‌های فعلی را با درگاه USB-C مجهز و مجدداً به بازار عرضه کند.

درگاه جدید ایفون

این تغییرات در درگاه ارتباطی آیفون‌ها نه تنها می‌تواند به افزایش سرعت شارژ و انتقال داده‌ها کمک کند. بلکه همچنین به تطابق با استانداردهای جهانی و جلوگیری از جریمه‌های احتمالی توسط اتحادیه اروپا کمک خواهد کرد.

تغییر درگاه به USB-C به نظر می‌رسد در راستای جلوگیری از تجربه‌های نامطلوبی که اپل در مورد درگاه لایتنینگ داشته است. انجام شده است. علاوه بر این، با توجه به اینکه گوشی آیفون ۱۵ قرار است تغییرات بزرگی در طراحی خود ایجاد کند. این تغییر در درگاه نیز به تجربه کاربری بهتری کمک خواهد کرد.

به‌طور کلی…

با انتظار می‌رود که اپل در تاریخ معمول معرفی آیفون‌های جدید خود یعنی حدود اواخر ماه شهریور، این تغییرات و عرضه مدل‌های جدید را به جامعه‌ی کاربری خود اعلام کند. تغییر در درگاه به USB-C نشان از تمایل اپل به رفع محدودیت‌ها و ارتقاء تکنولوژی‌های خود دارد. که این موضوع بهبود تجربه کاربری و عملکرد گوشی‌های آیفون را تضمین می‌کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*