بزرگ‌ترین تغییرات طراحی در تاریخ اپل واچ !…


فاطمه شاعری 23 مرداد 1402 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

به نظر می‌رسد اپل در نظر دارد با معرفی مدل جدیدی از ساعت هوشمند خود به نام Apple Watch X (اپل واچ ۱۰)، بزرگ‌ترین تغییرات طراحی در تاریخ اپل واچ را ارائه دهد. طبق گزارشی که توسط مارک گرمن، یک افشاگر موفق از بلومبرگ، منتشر شده است. اپل در حال توسعه نسخه‌ای جدید از اپل واچ با تغییرات جامعی است که با نام Apple Watch X شناخته می‌شود. انتظار می‌رود که این مدل احتمالاً در سال‌های ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ و هم‌زمان با دهمین سالگرد معرفی اپل واچ به بازار عرضه شود.

مارک گرمن بیان می‌کند که اپل واچ X به عنوان بزرگ‌ترین تغییرات طراحی در تاریخ ساعت‌های هوشمند اپل شناخته می‌شود. در دوره‌های اخیر، تغییرات مهمی در طراحی اپل واچ اعمال نشده و نسخه ۹ این ساعت، که به‌زودی همراه با معرفی آیفون ۱۵ به بازار می‌آید، اساساً یک نسخه به‌روزرسانی شده از مدل ۸ خواهد بود.

اپل واچ 10

بر اساس ادعای مارک گرمن…

Apple Watch X به عنوان باریک‌ترین ساعت هوشمند اپل طراحی خواهد شد. و احتمالاً از یک مکانیسم بند مغناطیسی برای اتصال و جداسازی بند استفاده می‌کند. این تغییرات در طراحی منجر به افزایش فضای داخلی ساعت می‌شود. و این امکان را به اپل می‌دهد که از باتری با ظرفیت بیشتری بهره‌برداری کند.

از زمان معرفی اپل واچ، هر ساله نسخه‌های به‌روزرسانی شده ارائه می‌شوند. و به نظر می‌رسد اپل قصد دارد این سیاست را همچنان حفظ کند. با این‌حال، مارک گرمن بیان کرده است که اپل در حال مرور امکان حذف چرخه سالیانه به‌روزرسانی‌های اپل واچ است. و در صورت تصمیم به این کار، زمان تفاوت بین معرفی مدل‌های جدید این ساعت به طور قابل توجهی طولانی‌تر خواهد شد.

همانند مورد آیفون ۱۰ که به مناسبت دهمین سالگرد معرفی گوشی‌های آیفون تغییرات بزرگی را نسبت به آیفون ۷ داشت. انتظار می‌رود با معرفی اپل واچ ۱۰ نیز تغییرات مشابهی در مقایسه با مدل‌های قبلی مشاهده کنیم.

منتظر اخبار جدید ما در مجله سیبو باشید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*