Microsoft در راستای ساخت یک لپ تاپ جدید


محمد جعفرنژاد 9 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت Microsoft در حال آماده سازی لپ تاپی با تراشه SD ۸cx Gen ۳ است.با راهنمای خرید مجله سیبو همراه باشید.

 

 

محصول آینده سرفیس مایکروسافت:

خبر اخیر Geekbench جزئیات جالبی در مورد محصول آینده سرفیس Microsoft ، که شاید یک لپ تاپ باشد را نشان می‌دهد. این لپتاپ از CPU بهترینای مبتنی بر ARM کوالکام برای دستگاه‌های ویندوزی، یعنی Snapdragon ۸cx Gen ۳ استفاده می‌کند.یکی دیگه جذابیت هایی ک داره   رنگ بندی این لپ تاپ است که خیلی زیباست و رنگ فوق العاده جذابی دارد.

 

 

 

گزارش سایت جی اس ام آرنا:

در حالی که نام “EV۲” معلومه که محصول در مرحله تست سخت افزاری یا تأیید تجهیزات (EVT) است. به نظر می‌رسد نام مدل با مدل های قبلی دستگاه‌های سرفیس Microsoft مطابقت دارد. در این مرحله، سازنده قبل از نهایی کردن طراحی خارجی و داخلی، اطمینان حاصل می‌کند که همه چیز در سخت افزار به درستی کار می‌کند.

 

 

البته هنوز مشخص نیست که کدام دستگاه در حال آزمایش است. از آنجایی که دستگاه اخیرا وارد مرحله آزمایش سخت افزاری شده، هنوز زمان نیاز است تا اطلاعات بیشتری فاش شود. ما هم مثل شما منتطزر خبر های بیشتر از این لپتاپ هستیم.

همچنین برخی گزارش‌های دیگر نیز حاکی از آن هستند که مک بوک اپل نیز با تراشه M۲ در اوایل ماه مارس معرفی و در اواخر امسال عرضه می‌شود. مک بوک پرو‌های فعلی که از تراشه‌های M۱ Pro و M۱ Pro Max استفاده می‌کنند، مدل‌هایی با اندازه صفحه ۱۴ و ۱۶ اینچی هستندو گفته شده است صفحه نمایش این لپ تاپ از کیفیت بالایی بر خوردار است و وضوح تصویر فوق العاده ای دارد.و با مجله سیبو همراه باشید تا خبر های بعدی ک از این لپ تاپ و قیمت های این دستگاه به دستمون رسید با شما هم به اشتراک بزاریم.نظرات خود را برای ما در این صفحه بنویسید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*