نسخه اندروید اپلیکیشن گوگل بالاخره به شما امکان می دهد تاریخچه جستجوی 15 دقیقه آخر خود را حذف کنید


امید دلیری 28 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

نسخه اندروید اپلیکیشن گوگل بالاخره به شما امکان می دهد تاریخچه جستجوی 15 دقیقه آخر خود را حذف کنید. به نظر می رسد گوگل در نهایت امکان حذف 15 دقیقه آخر تاریخچه جستجوی کاربران نسخه اندروید اپلیکیشن خود را فراهم کرده است. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Mishaal Rahman سردبیر سابق XDA Developers ادعا می کند که به او در مورد این ویژگی گفته شده است. ویژگی که که ظاهراً در حال انتشار است و یکی از ویرایشگران وبسایت The Verge این ویژگی را در موبایل او مشاهده کرده است. این وبسایت از گوگل خواسته‌ که آیا می‌تواند جزئیاتی را درباره عرضه این ویژگی به اشتراک بگذارد یا خیر. اما برای بررسی و دیدن اینکه آیا این ویژگی جدید را دارید، اپلیکیشن گوگل ( نسخه اندروید ) را باز کنید. روی عکس پروفایل خود ضربه بزنید و گزینه حذف ۱۵ دقیقه آخر – Delete last 15 min را پیدا کنید.

این ویژگی مدتی طول کشیده تا به نسخه اندروید اپلیکیشن گوگل راه یابد. گوگل اولین بار این ویژگی را در رویداد Google I/O در ماه مه اعلام کرد. سپس این ویژگی در ماه جولای به نسخه iOS اپلیکیشن گوگل آمد. در آن زمان، گوگل اعلام کرد که این ویژگی در اواخر سال 2021 برای نسخه اندروید این اپلیکیشن منتشر خواهد شد. اما به دلایلی، گوگل ظاهراً این ضرب الاجل را از دست داد. مشخص نیست که آیا گوگل قصد دارد این ویژگی را به نسخه دسکتاپ هم بیاورد یا خیر.

گوگل در اطلاعیه ماه مه خود مشخص نکرده است که این ویژگی در کدام پلتفرم در دسترس خواهد بود. در ماه جولای، گوگل فقط اعلام کرد که این ویژگی برای نسخه های iOS و اندروید ارائه می‌شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*