محصول فوقالعاده ال جی؛نمایشگر 16 اینچی قابل حمل Gram +View ال جی معرفی شد


محمد جعفرنژاد 22 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

بنا به تحقیق مجله سیبو . کمپانی LG مانیتور قابل حمل جدیدی در سری Gram معرفی کرده که 16 اینچی با Resolution WQXGA است. این مدل پایه‌دار وزنی کمتر 1 کیلوگرم دارد و  برخلاف مدل‌های پیشین در لپ‌تاپ‌های سری Gram، در واقع Monitor است که از اتصال USB-C استفاده می‌کند.با راهنمای خرید مجله سیبو همراه باشید.

 

مشخصات فنی مانیتور قابل حمل ال جی:

آیا کاور به این نسخه اضافه شده است ؟

گفتنی است که مدل 16MQ70 از سری Gram یک پنل IPS با وضوح تصویر 2560 در 1600 دارد و به علت دارا بودن نسبت تصویر 16:10، شباهتی به مانیتورهای 15.6 اینچی موجود ندارد. این نسبت تصویر بالاتر وضوح عمودی بیشتری ایجاد می‌کند و عملکرد بهتری در مقایسه با نسبت تصویر 16:9 دارد. مانیتور مذکور به تنهایی وزنی معادل 670 گرم دارد. که همراه با پایه و کاور 320 گرمی، مجموع وزن این محصول به 990 گرم می‌رسد. لازم به ذکر است که اضافه شدن کاور به این مدل نکته مثبتی به شمار می‌رود و تجربه استفاده از دستگاه را ارتقا می‌دهد.

 

گفته شده است که مدل جدید LG Gram نرخ رفرش پایینی دارد :

دیگر ویژگی های این مانیتور چیست ؟

بنا به تحقیق بیشتر مجله سیبو . همچنین در اخبار بدست آمده گفته شده که این مدل جدید از سری LG Gram نرخ رفرش پایینی برابر با 60 هرتز و زمان پاسخگویی 30 میلی ثانیه‌ای دارد. با وجود چنین خصوصیاتی این مانیتور می‌تواند به ویژه هنگام بازی کردن عملکرد کندی داشته باشد.

کاربران این مانیتور همچنین می‌توانند زاویه حائل دستگاه را برای رسیدن به زوایای دلخواه تا 170 درجه تنظیم کنند.

در میان سایر ویژگی‌های مانیتور LG Gram +view 16MQ70 می‌توان به مواردی چون چرخش خودکار، OSD، پوشش ضد تشعشع نمایشگر، حالت نور آبی پایین، 2 درگاه USB-C و تنظیم‌کننده روشنایی اشاره کرد. البته این مدل فاقد بلندگو است و کاربران در صورت نیاز باید از اتصال بلندگوهای خارجی استفاده کنند.

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که این مدل جدید LG حدودا از اوایل فروردین در بازار ژاپن عرضه شده و پس از آن نیز نوبت به عرضه در بازار آمریکا با قیمت 349 دلار فرا خواهد رسید.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*