ایلان ماسک از عضویت در هیئت مدیره توییتر انصراف داد


امید دلیری 22 فروردین 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

ایلان ماسک از عضویت در هیئت مدیره توییتر انصراف داد. مدیر عامل تسلا تصمیم خود را مبنی بر قرار گرفتن در کنار مدیران توییتر عوض کرد. او با ارسال یک ایموجی فیس پالم – 🤦‍♂️ کناره گیری خود را اعلام کرده است. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

ایلان ماسک پس از تبدیل شدن به بزرگترین سهامدار فردی توییتر، به عنوان عضو هیئت مدیره اعلام شد. اما اکنون این میلیاردر جنجالی نظر خود را تغییر داده است. قرار بود انتصاب او از 9 آوریل 2022 به طور رسمی اجرایی و اعلام شود. اما در همان روز ، ایلان ماسک به پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر گفته است که در حال کناره گیری از این تصمیم می باشد. پاراگ آگراوال توییت جدیدی در این مورد نوشته است. او در توییت جدید خود نوشته :

ایلان تصمیم گرفته است که به هیئت مدیره توییتر ملحق نشود. من یک یادداشت کوتاه برای شرکت ارسال کردم و در اینجا آن را با همه شما به اشتراک گذاشتم.

این تصمیم در 11 آوریل یعنی امروز فاش شده است. با این حال پاراگ آگراوال تأکید کرده است که ایلان ماسک همچنان بزرگترین سهامدار توییتر می باشد. توییتر نیز از نظرات او استقبال خواهد کرد.

هفته گذشته وبسایت SEC گزارش داد که ایلان ماسک 9.2 درصد از سهام توییتر را خریداری کرده است. این خرید او را به بزرگترین سهامدار توییتر تبدیل کرد. خرید او به دنبال ماه‌ها انتقاد از سیاست‌های گفتاری این سرویس اجتماعی بود. پس از اعلام این خبر، ایلان ماسک گفت که مشتاق همکاری با پاراگ و هیئت مدیره توییتر می باشد. همکاری برای ایجاد پیشرفت های قابل توجه در توییتر در ماه های آینده. اما در نهایت ایلان ماسک از عضویت در هیئت مدیره توییتر انصراف داد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*