HP از دو کروم بوک؛ سازمانی با جدیدترین پردازنده‌های AMD و اینتل رونمایی کرد


محمد جعفرنژاد 17 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

بنا به تحقیق مجله سیبو؛شرکت اچ‌پی (HP) از دو کروم بوک جدید و قابل توجه خود برای کسب‌و‌کارها رونمایی کرد. یکی از این دستگاه‌ها برای اولین بار در بین دستگاه‌های ChromeOS از کارت‌خوان هوشمند بهره می‌برد و مدل دیگر از جدیدترین نسل پردازنده‌های رایزن AMD بهره می‌برد.را راهنمای خرید مجله سیبو همراه باشید.

 

AMD به تازگی کدام مدل لپتاپ خود را رونمایی کرد ؟

گفته شده است ک این مدل برای کسب‌وکارها طراحی شده‌اند.

AMD به تازگی از آخرین نسل پردازنده‌های خود برای کروم‌بوک‌ها، تحت عنوان سری رایزن 5000 C رونمایی کرد. که از معماری جدید Zen 3 بهره می‌برند. حالا HP از دو کروم بوک جدید رونمایی کرده که برای کسب‌وکارها طراحی شده‌اند. همچنین یکی از آن‌ها از پردازنده‌های جدید سری رایزن بهره می‌برد.

 

فرارو | کروم بوک جدید و قدرتمند اچ پی

 

مشخصات دو کروم بوک جدید HP

اولین کروم بوک جدید اچ‌پی چه نام دارد؟

اولین کروم بوک جدید اچ‌پی، Elite c645 G2 نام دارد که با طیف گسترده‌‌ای از پردازنده‌ها، از رایزن 3 گرفته تا رایزن 7 در دسترس است. برای عملکرد بهتر، HP کروم‌بوک خود را در مدل‌هایی با حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD راهی بازار می‌کند. این دستگاه علاوه بر دو درگاه USB-C معمولی، از دو پورت USB-A کلاسیک، یک درگاه HDMI و یک اسلات کارت microSD نیز بهره می‌برد. نکته‌ای که این کروم‌بوک را از سایر دستگاه‌های موجود در بازار متمایز می‌کند. پشتیبانی آن از کارت‌خوان هوشمند است. به عنوان یک دستگاه سازمانی وجود این قابلیت نکته مهمی برای لپ‌تاپ HP محسوب می‌شود.کروم‌بوک Elite c645 G2 از اوایل ماه ژوئن (اواسط خرداد) وارد بازار خواهد شد. قیمت پایه آن 559 دلار اعلام شده است.

 

 

رونمایی از لپ تاپ های کروم بوک جدید اچ پی

 

 

دیگر کروم بوک جدید اچ‌پی، Elite c640 G3 نام دارد که البته بسیاری از مشخصات آن تقریبا شبیه دستگاه قبلی است. تنها تفاوت آن‌ها به پردازنده مربوط می‌شود. Elite c640 به جای پردازنده AMD، از تراشه‌های نسل دوازدهم اینتل (از Celeron گرفته تا Core i7) بهره می‌برد.تغییر قابل توجه دیگری در این دستگاه وجود ندارد . فروش آن احتمال از اواخر ماه جاری با قیمت پایه 509 دلار آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*