Waze پشتیبانی از اپل موزیک را برای کاربران آیفون اضافه کرد


امید دلیری 4 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Waze پشتیبانی از اپل موزیک را برای کاربران آیفون اضافه کرد. این مسیریاب محبوب پشتیبانی از Apple Music را به Audio Player خود اضافه کرده است. این ویژگی به کاربران امکان می دهد از داخل اپلیکیشن وِیز به اشتراک اپل موزیک خود دسترسی داشته باشند. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Waze در سال 2021 ، Audio Player را به اپلیکیشن خود اضافه کرد و به مرور زمان خدمات بیشتری را به آن اضافه کرد. روز گذشته این ابزار ناوبری متعلق به گوگل بالاخره اپل موزیک را به فهرست خود اضافه کرد. این ادغام به این معنی است که مشترکین Apple Music می توانند حساب خود را به Waze متصل کنند. سپس می توانند موزیک خود را را از داخل اپلیکیشن Waze کنترل و پخش کنند. به این ترتیب کاربران مجبور به خارج شدن از نقشه اصلی برای تغییر موزیکی که گوش می‌دهند نمی شوند. به این ترتیب خطر حواس‌پرتی راننده یا همان کاربر به حداقل می رسد.

وبلاگ Waze در رابطه با این موضوع نوشته : ما از اینکه با اپل موزیک متحد می‌شویم تا آهنگ‌های مشترکین این سرویس را هنگام رانندگی با Waze در آیفون به اشتراک بگذاریم، هیجان‌زده هستیم.

ورود اپل موزیک به وِیز پس از اضافه شدن دیگر سرویس های موسیقی، پادکست ها و کتاب های صوتی صورت گرفته است. این لیست شامل Audible، Deezer، NPR، iHeartRadio، Pandora، YouTube Music، Amazon Music می باشد.

وِیز یک اپلیکیشن مسیریاب رایگان می باشد که به iOS 13.0 یا بالاتر و 146.9 مگابایت فضای ذخیره سازی نیاز دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*