پچ بعدی بازی Wasteland 3 گزینه های سختی بیشتری به بازی اضافه می کند


Matin 14 اسفند 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Wasteland 3 به آپدیت شدن ادامه می دهد و پچ بعدی بازی گزینه های سختی بیشتری مثل Permadeath به بازی اضافه می کند و همچنین فرصتی برای احترام به شخصیت های خود ، که خوب است.

survival rpg

با دریافت پچ های پس آخرالزمانی مانند inXile به نام “Save Scummer’s Delight” ، که بار را تا 60 درصد کاهش داد. بروزرسانی بعدی “Death & Taxes” نام دارد و Wasteland 3 را به نسخه 1.3.3 منتقل می کند. اگر قبلاً بازی را تمام کرده اید و می خواهید کار را سخت تر کنید ، به نظر می رسد این به روزرسانی برای شما است. این حالت اضافه کردن حالت Permadeath است ، به این معنی که اعضای حزب شما که خونریزی می کنند نمی توانند توسط پزشک یا یک سنبله نیترو مناسب در قلب آنها برگردانده شوند. اگر هر رنجر در مهمانی شما رها شود ، بازی تمام می شود. همانطور که inXile توضیح می دهد ، “این به این دلیل است که چراغ زندگی از حزب خاموش شده و نیروهای شیطانی پیروز شده اند. مگر اینکه شما نیروهای شر باشید ، در این حالت شاید نیروهای نور و خیر هنگام کشته شدن شما غلبه کنند. ” Permadeath یک گزینه فقط برای تک نفره خواهد بود ، زیرا داشتن یک نیمه از بازی های تعاونی شخصیت های خود را از دست می دهد و به یک تماشاگر تبدیل می شود ، شاید زمان سرگرم کننده ای نباشد. ویژگی اختیاری دیگر هم دشواری همه بررسی مهارت ها را افزایش می دهد و هم نیازهای آماری را برای استفاده از آیتم ها در دو امتیاز ، شخصیت ها را مجبور به تخصص بیشتر می کند. در پایان بازی شخصیت های با هوش بالا به اندازه کافی امتیاز مهارت داشتند تا بیشترین معاملات را داشته باشند ، اما این گزینه شما را به تمرکز بر مهارت های انگشت شماری برای هر شخصیت وادار می کند و اطمینان حاصل کنید که هیچ کدام دو برابر نمی شوند . برای سهولت انجام این کار ، گزینه respec در مقر رنجر اضافه خواهد شد. دو احترام اول شما رایگان خواهد بود ، اما پس از آن هر بار که تصمیم به آموزش مجدد می گیرید هزینه ای افزایش می یابد.

نسخه 1.3.3 همچنین 23 زخم ، خال کوبی و کلاه ایمنی جدید برای شخصی سازی بیشتر شخصیت ها و مواردی که inXile  اصلاحات است ، ایجاد می کند. اوایل ماه مارس باید بیرون باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*