در پی رایگان شدن Among Us در Epic Games در یک روز 2 میلیون نفر آن را تجربه کردند


Matin 12 خرداد 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

Among Us سال گذشته در دنیای بازی‌ها روندی طوفانی داشت.

پس از اینکه چند روز گذشته اعلام شد Among Us بازی رایگان این هفته در فروشگاه اپیک است، در روز شنبه ۸ خرداد ماه دو میلیون نفر وارد سیستم بازی شدند، در حالی که شنبه گذشته این تعداد حدود ۳۵۰ هزار نفر بوده است.

دلایل متعددی برای این افزایش گسترده تعداد بازیکنان وجود دارد و حضور رایگان آن در اپیک گیمز استور فقط یکی از آن‌ها بوده است. «ویکتوریا تران» مدیر انجمن بازی، در حساب توییتر خود برخی از دلایل آن را اعلام کرده است. همانطور که اطلاع دارید، آخر هفته گذشته در ایالات متحده، «روز یادبود» بوده است. بنابراین آخر هفته سه روزه زمان بیشتری برای کاربران فراهم کرده تا بازی را امتحان کنند. در توییت‌های ویکتوریا عنوان شده است که این آمار تنها جامعه کاربران پی‌سی را شامل می‌شود. بسیاری از افراد ممکن است آن را در سایر پلتفرم‌ها اجرا کرده باشند.

با این وجود ثبت دو میلیون کاربر در یک روز مرحله مهم و بزرگی برای بازی محسوب می‌شود. حتی اگر تمام آن‌ها بازیکنان جدیدی نباشند، به نظر می‌رسد بازیکنان جدید درصد قابل توجهی را تشکیل می‌دهند. بعید به نظر می‌رسد که بازی بتواند این آمار را برای مدت طولانی حفظ کند. این موضوع نشان می‌دهد که بازی هنوز هم محبوبیت خود را دارد.

Among Us در اواخر آگوست سال گذشته بیش از ۴۳۸ هزار بازیکن همزمان در استیم به ثبت رساند.

طی چند ماه گذشته تعداد بازیکنان آن در حال کاهش بوده، اما هنوز هم محبوبیت خود را حفظ کرده. اوج گرفتن دوباره آن در روز شنبه نشان می‌دهد که  هنوز ممکن است آینده موفقی پیش رو داشته باشد.

 

Among Us سال ۲۰۱۸ توسط استودیو Innersloth و با استفاده از موتور بازی یونیتی ساخته شد.

از بازی‌های مخفی کاری و فیلم‌های ترسناک کلاسیک علمی تخیلی الهام گرفته است. برای اولین بار تولید‌کنندگان محتوای کره جنوبی و برزیل سراغ این بازی رفتند که موجب شد ناگهان مورد توجه کاربران بسیاری قرار بگیرد. پس از آن شیوع ویروس کرونا باعث شد بسیاری از بازیکنان به سمت توییچ روانه شوند و Among Us یکی از بهترین بازی‌ها در زمینه استریم بود.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*