ارزش Discord به 15 میلیارد دلار رسید


امید دلیری 4 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

ارزش Discord به 15 میلیارد دلار رسید. انتظار می رود که این سرویس بخاطر ارزش 15 میلیارد دلاری ، سرمایه گذاری جدیدی را در حدود 500 میلیون دلار ایجاد کند. با اخبار داغ تکنولوژی با ما همراه باشید.

انتظار می رود چندین شرکت سرمایه گذاری در Discord سرمایه گذاری کنند. از جمله شرکت های Spark Capital ، Benchmark و Index Ventures. اگر برآورد ارزش شرکت های سرمایه گذاری صحیح باشد ، این سرویس ارزش مالی خود را نسبت به سال 2020 دو برابر کرده است. به گفته Bloomberg ، انتظار می رود گروه سرمایه گذاری Dragoneer رهبری سرمایه گذاری را بر عهده بگیرد. هرچند این شرکت از اظهار نظر در این مورد خودداری کرده است.

هنوز جزئیات نهایی گزارش نشده اند. بنابراین ارزش Discord و سرمایه گذاران درگیر ممکن است تغییر کند. این سرویس در ماه های اخیر خود را به عنوان سرویس چت متنی ، صوتی و تصویری بین پلتفرم معرفی کرده است. این پلتفرم به عنوان یک سرویس چت متمرکز بر بازی با هدف هماهنگی مسابقات چند نفره و ارائه ارتباط بین بازیکنان شروع به کار کرد.

اوایل سال 2021 به نظر می رسید که Discord آماده است که توسط مایکروسافت خریداری شود. اما این مذاکرات به نتیجه نرسید. مایکروسافت آماده بود تا 12 میلیارد دلار برای این سرویس ارائه دهد. همچنین گفتگوهایی با توییتر ، Epic و Amazon انجام شد. درنهایت ، Discord خریداری نشد ، اما سونی مقدار کمی در این شرکت سرمایه گذاری کرد. این سرویس به زودی با Playstation ادغام خواهد شد. ادامه رشد این شرکت نشان می دهد که ممکن است در رابطه با اجتناب از فروش خود ، تصمیم درستی گرفته باشد. این شرکت امیدوار است به زودی به فهرست عمومی در بازار سهام برسد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*