توییتر ویژگی Ticketed Spaces را در iOS راه اندازی کرد


امید دلیری 7 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

توییتر ویژگی Ticketed Spaces را در iOS راه اندازی کرد. این شبکه اجتماعی اعلام کرده است که توییتر این قابلیت خود را برای کاربران iOS راه اندازی کرده است. با اخبار داغ تکنولوژی با ما همراه باشید.

ویژگی Ticketed Spaces به کاربران امکان می دهد تا گفت و گو های صوتی زنده ای را که سایر کاربران می توانند به آن گوش دهند ، میزبانی کنند. اکنون برخی از کاربران توییتر در iOS قادر خواهند بود این فضا را ایجاد کنند که هزینه کمی برای عضویت در آنها وجود دارد. این فضا به میزبان اجازه می دهد به واسطه ی فروش بلیط ، مستقیماً در پلت فرم محبوب رسانه های اجتماعی درآمد کسب کند. وبسایت AppleInsider این گزارش را ارائه داده است.

ویژگی که باعث کسب درآمد کاربران می شود

کاربران بالای 18 سال حداقل 3 فضا در 30 روز گذشته ایجاد و میزبانی کرده اند. آن ها حداقل 1000 دنبال کننده دارند و می توانند از ماه ژوئن برای میزبانی فضاهای بلیط درخواست کنند. اما این ویژگی تا کنون فعال نبوده است. توییتر در توییت خود گفته است که ما می خواهیم به مردم در ایجاد فضاهای جالب کمک کنیم. امروز ، برخی از میزبان ها می توانند Ticketed Spaces ایجاد کنند. ما در حال حاضر این ویژگی را فقط روی iOS آزمایش می کنیم. اما امیدواریم به زودی آن را در اختیار همه قرار دهیم. می دانید که کمی زمان می برد ، اما ما می خواهیم این ویژگی را برای شما بصورت مناسب عرضه کنیم.

میزبانان 67 درصد درآمد حاصل از فروش بلیط را دریافت می کنند. 30 درصد آن به عنوان هزینه خرید درون برنامه ای به اپل و سه درصد به توییتر تعلق می گیرد. اگر مجموع درآمد مادام العمر میزبان در توییتر از 50،000 دلار عبور کند ، توییتر قصد دارد نرخ کمیسیون خود را به 20 درصد افزایش دهد. مشخص نیست که چند کاربر در حال حاضر واجد شرایط میزبانی Ticketed Spaces هستند یا چه زمانی توییتر قصد دارد این قابلیت را برای همه کاربران ارائه کند.

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*