اولین پیش نمایش فیلم The Tragedy of Macbeth منتشر شد


امید دلیری 31 شهریور 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اولین پیش نمایش فیلم The Tragedy of Macbeth منتشر شد. این فیلم آینده ی +Apple TV ، فیلمی از Joel Coen ، اقتباسی سیاه و سفید از نسخه ی کلاسیک است. این فیلم قرار است 25 دسامبر در سینماها و 14 ژانویه در +Apple TV پخش شود.

اولین پیش نمایش فیلم The Tragedy of Macbeth ، محیط سیاه و سفید ترسناک ، کارگردانی قوی و لحن تیره فیلم را نشان می دهد. در این پیش نمایش صدای جادوگری شنیده می شود که خط محوری را می گوید : با سوزش انگشتان شست من ، اتقاق بد از این راه می آید.

فیلم The Tragedy of Macbet پس از اکران سینمایی ، وارد اپل تی وی می شود. این اولین فیلمی است که Joel Coen بدون برادر و شریک دیرینه فیلم سازی اش Ethan Coen ، نوشته و کارگردانی کرده است. این فیلم قرار است ابتدا در طی سه ماهه چهارم سال 2021 در سینماهای جهان اکران شود. این امر قبل از اینکه در +Apple TV به صورت جهانی نمایش داده شود ، انجام می شود.

به گفته Deadline ، فیلم The Tragedy of Macbet به عنوان یک پروژه معتبر و یک رقیب در فصل جوایز دیده می شود. در این فیلم چندین برنده اسکار مثل Denzel Washington و Frances McDormand بازی می کنند. عالاوه بر این ، Joel Coen نیز چهار جایزه اسکار دارد. Frances McDormand نقش Lady Macbeth را بازی می کند. Denzel Washington نقش Lord Macbeth را بازی می کند. فیلم The Tragedy of Macbeth یک بازخوانی تلخ از نمایشنامه William Shakespeare می باشد. Joel Coen این فیلم را به صورت سیاه و سفید فیلمبرداری کرده است. او همچنین از اینکه در هر مکانی فیلم برداری کند خوددراری کرده است. او ترجیح داده مراحل صدا برداری ، به صورت آنچه او غیرواقعی می خواند ، انجام شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*