سریال جدید Surface با بازی Gugu Mbatha-Raw برای سرویس +Apple TV در راه است


امید دلیری 11 آذر 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال جدید Surface

اپل برای ساخت یک سریال هیجان انگیز روانشناختی به نام Surface با بازی Gugu Mbatha-Raw. ، با Reese Witherspoon از شرکت تولید کننده Hello Sunshine همکاری می کند.
این سریال توسط Veronica West که به دلیل همکاری در تولید سریال High Fidelity شناخته شده ، ساخته و نوشته شده است.این سریال قرار است شامل هشت قسمت باشد و تولید آن سال آینده آغاز می شود.در حال حاضر جزئیات بیشتری از این سریال در دسترس نیست. اما این سریال به عنوان یک سری هیجانی روانشناختی معرفی شده است.

Gugu Mbatha-Raw پس از حضور در کنار Witherspoon در برنامه The Morning Show ، دوباره به سرویس‌ اشتراک تلویزیون انحصاری اپل یعنی +Apple TV پیوست. Mbatha-Raw بازیگر فعالی است که به خاطر بازی در اپیزود San Junipero سریال Black Mirror برنده جایزه Emmy شد.او همچنین نقش های اصلی زیادی را در سریال های ساخته شده برای سرویس های اشتراک تلویزیون مانند +Disney و Netflix ایفا کرده است. از دیگر فیلم های جذابی که او در آن ها ایفای نقش کرده می توان Cloverfield Paradox ، Beauty and the Beast. ، A Wrinkle in Time را نام برد.

West ، Witherspoon و Lauren Neustadter تهیه کنندگی سریال Surface را برای شرکت تولید کننده Hello Sunshine بر عهده خواهند داشت.در حالی که Mbatha-Raw نیز به عنوان دستیار تهیه کننده  معرفی شده است.شرکت Hello Sunshine یکی از همکاران مشتاق سرویس +Apple TV است که در برنامه.The Morning Show ، سریال Truth Be Told و سری بعدی My Kind of Country با اپل کار می کند.

استودیوی اپل به سرعت در حال انجام پروژه های بلند پروازانه با نام های بزرگ است. این استودیو در حال حاضر مشغول کار بر روی سری High Desert با بازی Patricia Arquette . Steven Spielberg . مینی سریال مرتبط با جنگ جهانی دوم Masters of the Air از Tom Hanks. و یک سریال کارآگاهی از Robert Downey Jr است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*