اضافه شدن قابلیت نگهداری حیوانات خانگی در آپدیت Companions بازی No Man’s Sky


Matin 12 اسفند 1399 مدت 1 دقیقه

 Hello Games همچنان به پخش محتوای رایگان No Man’s Sky برای بازیکنان خود ادامه می دهد و آخرین به روزرسانی آن “Companions” ویژگی اضافه می کند که من تعجب می کنم زودتر از این ها نیومده بود: حیوانات خانگی!

درسته، به روزرسانی 3.2 بازی No Man’s Sky ، همراهان ، به شما امکان می دهد بیگانه ها را برای پرورش و آنها را به عنوان دانش آموزان کوچک فضایی خود انتخاب کنید.

چگونه کار می کند؟ ابتدا بازیکنان موجودی را با طعمه گذاری به فرزندی قبول می کنند و می توانند حداکثر شش همراه را به فرزندی قبول کنند (البته می توان اسلات های اضافی را با Nanite خریداری کرد).

بازیکنان با تغذیه کردن و توجه به حیوانات خانگی خود با آنها دوست می شوند. پس از دوست شدن ، همراهان را می توان در هر کجا از جمله ناهنجاری فضایی احضار کرد. حیوانات خانگی شخصیت منحصر به فردی دارند که بر رفتار آنها تأثیر می گذارد و رفتار آنها با توجه به گونه ها و اکوسیستم آنها شکل می گیرد. Companion Register ، از شخصیت ، روحیه و میزان اعتماد به نفس حیوانات خانگی شما پیگیری می کند. برای درک بیشتر افکار همراه شما ، مهار آنها حاوی یک پیوند عصبی به لباس خارجی شما هستند که ترجمه تقریبی از خواسته ها ، ابرازها و احساسات آنها را در جهان اطراف فراهم می کند.

مانند تعاملات واقعی حیوانات خانگی ، معرفی مخلوقات خود به همراهان سایر بازیکنان می تواند واقعاً خوب پیش رود یا پرخاشگر شود. حیوانات خانگی همچنین می توانند با لوازم جانبی مختلف و برگردان های مختلف تغییر نام داده و سفارشی شوند.

همراهان علاوه بر ارائه شرکت ، کاربردهای عملی نیز دارند. در حین اکتشاف آنها می توانند منابع را به طور مستقل جستجو کنند ، سپس با استفاده از لیزر نصب شده بر روی شانه آنها را استخراج کنند. حیوانات خانگی همچنین می توانند خطرات را علامت گذاری کنند ، گنجینه ها را بیرون بیاورند و ساختمان ها را پیدا کنند. همراهان به حرکات شما واکنش نشان می دهند ، که می توانید از آنها برای صدور دستورات خاص استفاده کنید. بازیکنان VR می توانند از نظر جسمی برای ارسال حیوانات اهلی به یک جهت خاص اشاره کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*