Need For Speed به خاطر اولویت Battlefield 6 برای Criterion یک سال تاخیر خورد


Matin 12 اسفند 1399 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

Need For Speed به خاطر اولویت Battlefield 6 برای Criterion یک سال تاخیر خورد EA برای کمک به توسعه Battlefield 6 از Criterion استفاده می کند.

پاییز گذشته ، تایید شد که یک بازی Battlefield دیگر نیز در دست ساخت است.

یک نماینده EA اظهار داشت: این عنوان قرار است مرزهای نوآوری های قبلی Battlefield را حفظ کند و در عین حال به تجربه قطعی چندنفره حق رای دادن پایبند باشد.

DICE در حال ساخت بازی بعدی Battlefield ما با مقیاسی است که قبلاً دیده نشده است.” “پیشرفت های فنی کنسول های جدید به تیم این امکان را می دهد تا چشم انداز واقعی نسل بعدی را برای حق رای دادن ارائه دهد.

ما در داخل کشور تست بازی عملی داریم و تیم با بازخورد بسیار خوبی از بازی دریافت کرده است. ” فصل بعدی این امتیاز در نیمه دوم سال 2021 آغاز می شود. امروز ، لورا میله ، مدیر ارشد استودیوی EA ، به Polygon گفت که Criterion Games ، توسعه دهنده ای که در حال کار بر روی بازی Need for Speed ​​است ، اکنون وظیفه دارد بازی بعدی Battlefield را اولویت بندی کند. خرید اخیر Codemasters ، ذهنیت های مربوط به امتیازات مسابقه ای Dirt و F1 ، به این معنی است که Criterion Games می تواند در یک پروژه متفاوت ، مسلماً تحت فشارتر مانند Battlefield 6 ، متمرکز شود ، متأسفانه ، این بدان معنی است که Need for Speed ​​تا سال 2022 به تأخیر می افتد.

Miele نتیجه مفید تغییر را تأیید کرد و گفت: “هیچ راهی وجود ندارد که ما بدون درج [Criterion Games] و درمورد این موضوع ابتدا با آنها و تاثیری که آنها می توانند در [Battlefield] داشته باشند ، تصمیمی مانند این اتخاذ کنیم.”   آنها در Battlefield های قبلی کار کرده اند و یک همکاری مشترک بسیار محکم و نزدیک با DICE دارند. من واقعاً اطمینان دارم که این یک پیروزی مثبت برای آنها خواهد بود.

Miele همچنین قول داد که Need for Speed ​​به جایی نمی رسد و Criterion Games در آینده ای نزدیک به حق رای دادن در مسابقات خیابانی خود بازمی گردد.

Miele همچنین در مورد چگونگی دادن استقلال مستقل EA به استودیوهای خود صحبت کرد که می توانید در اینجا بخوانید. آیا از تأخیر نیاز به سرعت ناامید شده اید؟ یا ترجیح می دهید Battlefield تمام توجه مورد نیاز را به خود جلب کند؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*