The Sinking City دوباره از Steam حذف شد


Matin 14 اسفند 1399 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

Frogwares درخواست حذف DMCA را علیه نسخه “Piratedبازی منتشر شده توسط ناشر Nacon صادر كرد.

 

بروزرسانی: و دوباره از بین رفت: اوایل امروز ، 2 مارس ، به دلیل درخواست حذف DMCA توسط Frogwares بازی The Sinking City دوباره از Steam حذف شد. داگ لومباردی ، معاون بازاریابی والو در گفتگو با معاون گفت: “شهر غرق شدن مدتی است در دادگاه های فرانسه مورد اختلاف است.” “به نظر می رسید یک تصمیم موقت در پاییز گذشته به Nacon حق توزیع بازی در Steam را داد ، در حالی که دادخواست ادامه داشت. با این حال ، امروز ما اخطار حذف DMCA را برای نسخه ای که Nacon اخیراً ارسال کرده است دریافت کردیم ، بنابراین ما به این اعلامیه پاسخ داده ایم.” داستان اصلی: یک اختلاف قراردادی بین توسعه دهنده The Sinking City ، Frogwares و ناشر Nacon ، منجر به حذف این بازی از اکثر ویترین های دیجیتال سال گذشته شد. در آغاز سال 2021 ، دادگاه فرانسه تشخیص داد كه Frogwares قرارداد را به طور غیرقانونی فسخ كرده است ، و بنابراین دستور داد تا شرایط آن احیا شود تا حكم نهایی صادر شود. این اتفاق باعث شد که بازی به Steam و جاهای دیگر برگردد ، اگرچه فروش آن در Steam خیلی زود متوقف شد. هفته گذشته مجدداً در استیم ظاهر شد ، اما با یک چرخش غیرمنتظره Frogwares نسبت به خرید آن هشدار داد و به جای رمزگذاری گفت که ساختمانی نیست که این استودیو منتشر کرده است. ماجرا امروز عجیب تر شد ، وقتی Frogwares با ادعای Nacon “شهر را درهم شکست” و “آن را دزد دریایی کرد” گسترش داد تا بدون اطلاع آن ، آن را دوباره در Steam منتشر کند. این پست طولانی با خلاصه اختلافات بین Frogwares و Nacon آغاز می شود ، که باعث شد استودیو بارها از ارائه نسخه اصلی به روز شده The Sinking City برای انتشار در Steam خودداری کند. این موضوع در حال حاضر در محاکم قضایی است و ممکن است برای مدتی تصمیم گیری نشود. در تاریخ 26 فوریه ، نسخه جدیدی از این بازی در Steam ظاهر شد که منجر به این تشدید اختلافات شد. Frogwares ادعا می کند که نسخه The Sinking City که Nacon روی Steam قرار داده است در واقع ساختاری است که برای پخش در Gamesplanet “بطور خاص آماده” کرده بود ، کرک شده و کمی اصلاح شده برای حذف آرم ها و سایر مطالب مرتبط. این استودیو ادعا می کند که Nacon با استفاده از یک کلید برای دور زدن از سیستم رمزگذاری Unreal Engine بازی را از حالت کامپایل خارج کرده است ، که Frogwares گفت “کار DIY توسط افراد بی تجربه نیست ، این توسط برنامه نویسان انجام می شود که Unreal را به خوبی می شناسند.” پس از آن ، ظاهراً موضوع اصلاح برخی از پرونده های پیکربندی ، ایجاد چند تغییر دیگر و سپس دوباره کامپایل بازی برای انتشار در Steam بود. این استودیو می گوید که می تواند ثابت کند این اتفاق افتاده است زیرا نسخه Steam منتشر شده توسط Nacon را بارگیری کرده و کلید رمزگذاری موجود خود را در بایگانی امتحان کرده است – و جواب داد. این استودیو نوشت: “هکرها حتی به استفاده از کلید رمزگذاری متفاوتی نسبت به کلیدهای رمزنگاری که ما هنگام ساخت مجدد ایجاد کردیم ، اهمیت ندادند.” (همچنین ادعا شد که می داند Nacon چگونه کلید را بدست آورده است ، اما گفته است که اطلاعات به دادگاه ها ارسال خواهد شد.) از آنجا ، به روزرسانی به یک توضیح نسبتاً پیچیده از تغییر و چگونگی تغییر ، همراه با اتهامات بیشتر درباره اقدامات Nacon “برای پنهان کردن بهره برداری متقلبانه از بازی در Steam” و احتمالاً سایر سیستم عامل ها ، می رسد. همچنین ادعا می کند که اعتبار نامه های توسعه دهنده در حساب نشان می دهد که پرونده ها توسط یک کارمند Nacon بارگذاری شده اند.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*