اسکین های کریتوس و مستر چیف به Fortnite می آیند


Matin 16 اسفند 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Kratos از God of War پس از یک ماه وقفه در حال بازگشت به بازی Fortnite است. این اولین بار است که او از 8 ژانویه 2021 دیده می شود. با کمال مسرت ، او دوباره به فروش رسیده است در حالی که Master Chief و بسته نرم افزاری شخصی خود قرار است بوت شوند ، بنابراین شما می توانید یک شخصیت منحصر به فرد Xbox و PlayStation one همین الان بسته کراتوس در حال حاضر با قیمت 2200 وی-باکس به فروش می رسد و titular character، the talking head mimir ، leviathan axe و Guardian shield و همچنین Freezing Burst emote را به شما متصل می کند.

Kratos

در ضمن بسته Master Chiefنیز در فروش است ، اما هزینه آن 2600 VBucks سخت تر است و با خود Master Chief ، کوله پشتی Battle Legend ، چکش Gravity ، UNSC Pelican و LilWarthog همراه است. هر دو فقط برای 23 ساعت آینده در دسترس هستند ، بنابراین تا می توانید آنها را بگیرید.

Kratos Bundle

Master Chief Bundle در تاریخ 11 دسامبر سال 2020 منتشر شد و در حالی که هر دو Kratos و نماد Halo در یک کراس اوور مشابه کمیک های Marvel vs DC شکاف انحصاری را شکسته اند ، نینتندو هنوز به این سرگرمی پیوسته است. همانطور که گفته شد ، این شکاف تا حدودی با IP متعلق به مایکروسافت ، Minecraft ، پرش شد و با استیو به Super Smash Bros. با توجه به اینکه تقریباً هر حق رای دادن و شخصیتی در Fortnite Battle Royale جلب توجه می کند ، فقط یک مسئله زمان است که یک لوله کش ایتالیایی یا حتی یک افسانه قدیمی با شمشیرزنی به دیوانگی راه یابد. تا آن زمان ، خدا قاتل محبوب و افسانه FPS اینجا هستند تا این خواسته را برآورده کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*