پرده برداری از بازی Deathloop


Matin 19 اسفند 1399 مدت 1 دقیقه

استودیوی Arkane به دلیل عشق به طراحی سیستماتیک بازی که به بازیکنان امکان می دهد از راه های بی شماری به برخوردهای رزمی و معماها نزدیک شوند ، شهرت دارد.

 

عناوینی مانند Arx Fatalis ، Dark Messiah of Might و Magic و Dishonored به استودیو کمک کردند تا یک فرقه قابل توجه را دنبال کند و اکنون تیم رویکرد هنری خود را در زمینه طراحی بازی و ساخت چیز جدیدی دنبال می کند: Deathloop.

واقع در جزیره خنک Blackreef ، Deathloop داستانی در مورد یک جامعه مخفی است که یک زمان بندی ابدی را ابداع می کند. فقط یک صید وجود دارد: بیشتر افرادی که در این چرخه گرفتار شده اند هیچ خاطره ای از حلقه های قبلی ندارند. کلت وان قهرمان بدبختی است که در واقع هر آنچه را که از یک روز به روز دیگر می افتد به یاد می آورد و اگر می خواهد از این عذاب فرار کند ، باید هشت رهبر برنامه را ترور کند. متأسفانه ، همه در جزیره نیز برای کشتن او بیرون هستند.

برای داستان جلد این ماه ، ما در ایجاد Deathloop غوطه ور می شویم. ما چندین ساعت با طراحان و هنرمندان مشغول کار بر روی بازی بودیم و با درک بهتر قلاب های بازی Deathloop دور شدیم. در 14 صفحه ، نسخه نمایشی اختصاصی خود را با جزئیات تجزیه و تحلیل می کنیم ، بسیاری از قدرت های خارق العاده Colt را برجسته می کنیم و بسیاری از رویکردهایی را که بازیکنان می توانند از طریق محیط های باز Deathloop استفاده کنند ، توضیح می دهیم.

deathloopreveal

 Spoiler: بازی عالی به نظر می رسد. مشترکان چاپ می توانند انتظار داشته باشند مشکلاتشان در روزها / هفته های آینده شروع شود. نسخه دیجیتالی این شماره فردا بعدازظهر ، 9 مارس ، برای رایانه های شخصی / Mac ، iOS و Google Play منتشر می شود. همچنین می توانید آخرین نسخه را از طریق برنامه های Third Party در Nook و Kindle دریافت کنید.

deathloopgame
برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*