سریال Lady in the Lake با بازی Natalie Portman ساخته می شود


امید دلیری 23 اسفند 1399 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Lady in the Lake با بازی Natalie Portman و Lupita Nyong’o ساخته می شود. اپل تی وی ساخت این سریال جدید را که توسط Alma Har’el نوشته شده ، آغاز کرده است.

سریال Lady in the Lake براساس رمان پرفروشی به همین نام اثر Laura Lippman ساخته می شود. این سریال اولین ورود Natalie Portman به تلویزیون است و او نقش Maddie Schwartz را در آن بازی خواهد کرد. داستان این سریال در دهه 60 در Baltimore اتفاق می افتد.جایی که وقوع یک قتل مرموز باعث می شود مادر خانه داری به نام Maddie Schwartz زندگی خود را به عنوان یک روزنامه نگار تحقیقی ، دوباره شروع کند. او را در حین با مادری سخت کوش به اسم Cleo Sherwood با بازی Lupita Nyong’o آشنا می شود.

Alma Har’el در کنار Natalie Portman و Lupita Nyong’o تهیه کنندگان سریال Lady in the Lake خواهند بود. Dre Ryan تهیه کنندگی و نویسندگی مشترک این سریال را بر عهده داشته و به عنوان تهیه کننده اجرایی هم فعالیت خواهد کرد. Laura Lippman نویسنده کتاب این سریال همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت خواهد کرد. همکاران Har’el از جمله Christopher Leggett و Sophia Mas Jean-Marc Vallee, Nathan Ross, and Julie Gardner هم در تولید این سریال فعالیت خواهند کرد.

سریال جدبد +Apple TV در استودیوی Endeavor Content تولید می شود. این سریال اولین پروژه تلویزیونی Alma Har’el خواهد بود. آخرین فیلم او ، Honey Boy برنده جایزه Sundance و نامزد چهار جایزه از Independent Spirit شد. او اولین زنی است که هم برای کارگردانی تجاری و هم برای کارگردانی داستانی نامزد جایزه DGA شده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*