اپل فصل آخر سریال Servant را با پیتزای رایگان تبلیغ کرد


امید دلیری 2 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل فصل آخر سریال Servant را با پیتزای رایگان تبلیغ کرد. اپل برای جشن فصل آخر این سریال به شهروندان لس آنجلس پیتزای رایگان می دهد. این پیتزاهای رایگان توسط سرویس تحویل پیتزای Cheezus Crust تحویل داده می شوند.

اپل تعداد محدودی پیتزای رایگان را از طریق پیتزا فروشی های لس آنجلس Gjelina و Milo & Olive ارائه می دهد. سفارشات و تحویل کالا از طریق GrubHub در روزهای جمعه ، شنبه و یکشنبه از ساعت 5 بعد از ظهر انجام می شود. اما فقط یک مدل پیتزا برای انتخاب وجود دارد. : پیتزا Cheezus Crust که از سوسیس اردک ، تره فرنگی ، قارچ و نامکو ، موزارلا و آویشن تهیه شده است. به گفته GrubHub ، مشتریان گزینه های سفارشی سازی و جایگزینی محدودی دارند. قیمت این پیتزا در هر پیتزا فروشی 30 دلار ذکر شده است. اگرچه هنگام سفارش از طریق رستوران فوق ، این قیمت هنگام پرداخت کسر می شود. اما هنوز این نکته گفته نشده است.

به گفته اپل و GrubHub این پیتزاها محدود هستند و فقط تا زمان اتمام موجود هستند. هر مشتری فقط یک بار می تواند از این پیتزای رایگان استفاده کند. این طرح به سریال Servant ارتباط پیدا می کند که در فصل دو خانواده Turner یک سرویس تحویل پیتزا به نام Cheezus Crust راه اندازی می کنند. این سریال برای فصل دوم در ژانویه بازگشت و مورد بازبینی های زیاد و افزایش مخاطبان روبرو شد. اپل طی سه ماه گذشته با ویدئوهای پشت صحنه ، تبلیغات متعدد ، مصاحبه های رسانه ای  Reddit با سازنده سریال M. Night Shyamalan ، این سریال را به شدت مورد بازاریابی قرار داد. اپل این سریال محبوب +Apple TV را در سال 2020 برای فصل سوم تمدید کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*