کپکام با وجود محدودیت‌های کرونایی کارمندان خود را مجبور به حضور در شرکت کرده بود


Matin 3 فروردین 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

کارکنان امکان دورکاری پس از حمله سایبری را نداشتند. ناشر بزرگ ژاپنی، Capcom پس از این که قربانی هک باج افزار شد، کارمندان را به کار در دفتر با وجود محدودیت‌های کرونایی مجبور کرده است.

همان‌طور که توسط کتاکو گزارش شده، این به گفته نشریه محلی Business Journal است. که ادعا می‌کند این اتفاق در حالی افتاده است که نخست وزیر ژاپن یوشیهیده سوگا در برخی از مناطق کشور وضعیت اضطراری اعلام کرده بود. این امر به افراد دستور می‌داد که به دلیل نگرانی در مورد افزایش موارد کووید-۱۹، از خانه کار کنند یا فقط کارمندان محدودی در یک دفتر داشته باشند. اوزاکا، خانه کپکام، یکی از این مناطق بود.

ظاهرا پس از حمله سایبری به کارمندان گفته شده است که در دفتر کار کنند زیرا گفته می‌شود که کپکام از امنیت شبکه خارجی خود مطمئن نبود. این بدان معنا بود که افراد قادر به انجام کار خود از راه دور نیستند.

کپکام به این گزارش پاسخ داد، اصرار داشت که سلامت و ایمنی کارکنان خود را جدی می‌گیرد. این شرکت همچنین گفت که کارکنان علاوه بر کنترل دمای هوا هنگام ورود به محل کار، باید از ماسک و فاصله اجتماعی نیز استفاده کنند. کپکام همچنین ادعا می‌کند که ساعات کار متغیر بوده است، احتمالا برای محدود کردن تعداد کارکنان دفتر در یک زمان مشخص.

Capcom با حمله سایبری در نوامبر سال ۲۰۲۰ مورد حمله قرار گرفت. در نتیجه اطلاعاتی در حدود یک ترابایت درز کرد، از جمله جزئیات مربوط به بازی‌ های آینده این شرکت و همچنین نام‌ها، ایمیل‌ها و اطلاعات شخصی کارکنان آن در ژاپن، ایالات متحده و کانادا.

سازنده رزیدنت اویل تنها شرکتی نیست که مورد حمله قرار گرفته است. سی دی پراجکت رد در ماه فوریه قربانی یک هک شد و گزارش شده است که اختلالات مشابه در شرایط کار در استودیوی لهستان گزارش شده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*