دو بازی جدید Final Fantasy 7 برای موبایل معرفی شد


Matin 4 فروردین 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

در جریان رویداد State of Play دو بازی جدید Final Fantasy 7 برای موبایل معرفی شد. Ever Crisis و The First Soldier هر دو بازی‌هایی هستند که برای موبایل عرضه خواهند شد. ورژن جدید بازسازی Final Fantasy 7 که با محتوای داستانی جدید و همچنین آپدیت گرافیکی برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود سر و صدای زیادی کرد اما این دو بازی نیز به نوبه خودشان خبر‌های جنجالی هستند.

بازی Ever Crisis بازسازی از ورژن اصلی فاینال فانتزی 7 به همراه Crisis Core, Before Crisis, Dirge of Cerberus و Advent Children است. این بازی از همان خط داستانی پیروی می‌کند اما این بار با طراحی بصری و گرافیکی جدید که نقش پل ارتباطی بین فاینال فانتزی 7 و بازسازی آن را ایفا می‌کند. این بازی برای سیستم‌ عامل‌های اندروید و آی او اس در سال 2022 عرضه خواهد شد.

دومین بازی فاینال فانتزی 7 برای موبایل The First Soldier نام دارد. این بازی در سبک مولتی پلیر و بتل رویال است و ترکیبی بین شوتر سوم شخص و المان‌های نقش آفرینی است. این بازی نیز در همین سال میلادی برای پلتفرم‌های اندروید و آی او اس عرضه خواهد شد.

دیدگاه ما: شاید عجیب‌تر خبر از نظر ما ساخته شدن یک بازی موبایلی در سبک بتل رویال و با نام فاینال فانتزی بود. به نظر می‌رسد این تصمیم در حد و اندازه‌های نام این مجموعه قدیمی و محبوب نباشد اما باید صبر کرد و نتیجه را دید. از طرف دیگر اما هیجان زیادی برای بازی Ever Crisis داریم که حالا حالاها باید برای دیدنش منتظر باشیم.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*