سریال کمدی جدیدی برای +Apple TV با بازی Maya Rudolph در حال تولید است


امید دلیری 9 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال کمدی جدیدی برای +Apple TV با بازی Maya Rudolph در حال تولید است. سریال کمدی جدید اپل تی وی توسط Alan Yang و Matt Hubbard ساخته می شود.

Maya Rudolph برنده جایزه Emmy ، با فیلم های Saturday Night Live و Forever شناخته شده است. او در این سریال نقش Molly را بازی خواهد کرد. زنی که زندگی به ظاهر بی نقص او پس از آنکه شوهرش او را با هیچی به جز 87 میلیارد دلار ترک می کند،  از این رو به آن رو می شود. این سریال جدید توسط Alan Yang و Matt Hubbard نوشته ، تولید و اجرا خواهد شد. هر دوی آن ها برنده جایزه Emmy نیز هستند. Alan Yang با فیلم های Little America و Master of None شناخته می شود. Matt Hubbard هم با فیلم های 30 Rock و Forever شناخته می شود.

Maya Rudolph علاوه بر بازی در این سریال ، از طریق شرکت خود یعنی Animal Pictures ، تهیه کنندگی آن را هم بر عهده خواهد داشت. Natasha Lyonne ، Danielle Renfrew Behrens و Dave Becky نیز تهیه کنندگان این سریال خواهند بود. این سریال دومین همکاری +Apple TV و Alan Yang است. همکاری قبلی آن ها یعنی سریال Little America ، نامزد دریافت جایزه در مراسم Independent Spirit و NAACP شد. این پروژه قبلاً برای فصل دوم تمدید شده است.

هنوز نامی برای سریال جدید اپل تی وی ذکر نشده است. با اضافه شدن این سریال ، برنامه های طنز +Apple TV افزایش پیدا می کند. از دیگر نمایش های ظنز اپل تی وی می توان Central Park ، Dickinson و Mythic Quest را نام برد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*