+Apple TV به منظور تقویت تیم مستندهای خود ، Erika Clarke و Colleen Grogan را استخدام کرد


امید دلیری 18 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

+Apple TV به منظور تقویت تیم مستندهای خود ، Erika Clarke و Colleen Grogan را استخدام کرد. Erika Clarke مدیر سابق Spotify و Colleen Grogan مدیر سابق Lifetime می باشد.

این اولین باری است که اپل مدیران سابق مستقر در ایالات متحده را به تیم مستندهای خود اضافه کرده است. Clarke و Grogan هر دو گزارش خود را به Molly Thompson که در سال 2019 به عنوان رئیس مستند به اپل پیوست ارائه خواهند داد. Deadline هم گزارش داده است که این دو مدیر خلاق به اپل پیوستند. Clarke در ژانویه و Grogan در سپتامبر سال 2020 به اپل پیوستند.

Erika Clarke قبل از ورود به اپل ، به عنوان مدیر اجرایی در Spotify مشغول به کار بود. او مدیر بخش podcast studio division بود. قبل از آن ، او 10 سال در شبکه MTV به عنوان بخشی از تیم پشت صحنه Cribs کار می کرد. Colleen Grogan هم پیش از این به عنوان معاون ارشد توسعه Breaking Amish و Hot Snakes Media فعالیت می کرد. قبل از آن ، او معاون رئیس  Lifetime بود ، جایی که نظارت بر سریال هایی مانند Bring It و Coming Home را بر عهده داشت.

اپل در حال گسترش محتوا و تیم مستندهای اپل تی وی می باشد. مستندهای این سرویس در حال حاضر شامل Beastie Boys Story ، Billie Eilish: The World’s A Little Blurry و Boys State می باشد. اپل همچنین Alison Kirkham را در ماه May سال 2020 استخدام کرد تا به تیم مستندهای خود در اروپا بپیوندد. Alison Kirkham قبلا در شبکه BBC فعالیت می کرد. شاید غالب افراد ژانر های اکشن ، ترسناک ، علمی تخیلی و درام را دنبال کنند. اما مستندها هم مخاطبان حاص خودشان را دارند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*