مستند Fathom در تاریخ 25 ژوئن در +Apple TV پخش می شود


امید دلیری 29 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

مستند Fathom در تاریخ 25 ژوئن در +Apple TV پخش می شود. دو دانشمند در تلاشند تا رمز و راز دلیل آواز نهنگ ها را در مستند جدید اپل تی وی پیدا کنند.

مستند Fathom درباره آهنگ های نهنگ ها و ارتباطات برقرار کردن آن ها از این طریق است. این مستند به تعداد فزاینده ای از مستند های طبیعت و حیات وحش +Apple TV پیوست. این مستند قرار است از 25 ژوئن در سرویس پخش جریاتی اپل پخش شود. داستان این مستند ، دکتر Ellen Garland و دکتر Michelle Fournet را در سفرهای تحقیقاتی موازی در دو طرف کره زمین آغاز دنبال می کند. آنها به دنبال درک بهتر فرهنگ نهنگ ها و ارتباطات آن ها از طریق فرایند علمی هستند. داستان دانشمندان بر روی آواز های نهنگ ها متمرکز است. اما این مستند نگاه بیشتری به روش علمی و نیاز جهانی انسان برای جستجوی پاسخ در مورد دنیای اطراف ما می اندازد.

مستند Fathom توسط Sandbox Films ، Impact Partners ، Walking upstream Pictures ، Back Allie Entertainment و Hidden Candy تولید شده است. از تهیه کنندگان این مستند می توان Andrea Meditch برنده جایزه Emmy و Greg Boustead. سازنده Fireball: Visitors from Darker Worlds اپل اشاره کرد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*