سریال Now and Then برای +Apple TV ساخته می شود


امید دلیری 31 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Now and Then برای +Apple TV ساخته می شود. اپل سفارش این سریال هیجان انگیز دو زبانه را در میامی تنظیم کرده است. این سریال به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی فیلمبرداری خواهد شد.

سریال Now and Then از بازیگران کاملا اسپانیایی زبان استفاده می کند. این سریال یک سریال هیجانی و ترسناک است که تفاوت آرزوهای جوانی و واقعیت بزرگسالی را بررسی می کند. داستان این سریال پیرامون گروهی از دوستان دانشگاهی است که یکی از افراد گروهشان را در طی یک جشن مرده پیدا می کنند. گروه 5 نفر 20 سال بعد با تهدیدی که دنیای به ظاهر کامل آنها را در معرض خطر قرار می دهد ، دوباره به هم می پیوندند.

به گفته Deadline ، سریال Now and Then توسط شرکت Bambu Productiones ساخته می شود. خالقان این سریال Ramon Campos ، Teresa Fernandez-Valdes و Gema R. Neira می باشند. این تیم قبلاً روی سریال های اسپانیایی Velvet ، Cable Girls و Gran Hotel کار کرده بوند. Ramon Campos و Gema R. Neira به عنوان نویسندگان این نمایش فعالیت خواهند کرد. Ramon Campos و Teresa Fernandez-Valdes نیز به عنوان مجری برنامه فعالیت می کنند. دو قسمت اول نیز به تهیه کنندگی و کارگردانی Gideon Raff ساخته می شود. او با کارگردانی فیلم های The Spy و Homeland شناخته می شود.

از آنجایی که سریال Now and Then در مراحل اولیه تولید است ، تاریخ پخش آن در اپل تی وی مشخص نیست. این سریال دو زبانه خواهد بود و هر دو زبان انگلیسی و اسپانیایی مورد استفاده قرار می گیرند. این اولین سریال دو زبانه تولید شده برای +Apple TV نخواهد بود. پیش از این سفارش ، اعلام شد که سریال کمدی Acapulco هم به صورت دو زبانه ساخته می شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*