مستند 1971: The Year That Music Changed Everything برای +Apple TV در راه است


امید دلیری 5 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

مستند 1971: The Year That Music Changed Everything برای +Apple TV در راه است. مستند آینده اپل تی وی ، موسیقی را كه سیاست و فرهنگ سال 1971 را شكل داده است ، بررسی می كنند.

مستند 1971: The Year That Music Changed Everything به هنرمندان آن زمان می پردازد. هنرمندانی که موسیقی خود را برای ایجاد امید و تغییر استفاده می کردند. در این مستند هنرمندانی چون Lou Reed ، Aretha Franklin ، Bob Marley ، The Rolling Stones و … حضور خواهند داشت. این مستند شامل تصاویر بایگانی و مصاحبه ها با هنرمندان می باشد. این مستند دارای هشت قسمت می باشد و در تاریخ 21 May در +Apple TV پخش می شود.

مستند 1971: The Year That Music Changed Everything به تهیه کنندگی Asif Kapadia و James Gay-Rees ساخته می شود. آن ها برنده جایزه اسکار ، BAFTA و Grammy می باشند. همچنین آن ها به خاطر کار در Amy و Senna شناخته می شوند. این مستند به سایر مستندهای +Apple TV در ژانر موسیقی و سرگرمی اضافه شد. از دیگر مستندهای اپل تی وی در این ژانر می توان Beastie Boys Story و Billie Eilish: The World’s A Little Blurry را نام برد. همچنین به تازگی مستند دیگری به نام Number One on the Call Sheet معرفی شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*