پنج بازیگر جدید به جمع بازیگران سریال Last Days of Ptolemy Grey اضافه شدند


امید دلیری 9 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

پنج بازیگر جدید به جمع بازیگران سریال Last Days of Ptolemy Grey اضافه شدند. +Apple TV پنج بازیگر جدید را به سریال آینده خود اضافه کرد. این بازیگران شامل :

  • Walton Goggins در نقش Dr.Rubin
  • Omar Miller در نقش Reggie Llyod
  • Marsha Stephanie Blake در نقش Niecie
  • Damon Gupton در نقش Grey’s childhood mentor
  • Cynthia Kaye McWilliams در Grey’s second wife Sensia

Walton Goggins و Omar Miller هر دو در طنزهای تلویزیونی CBS به نام The Unicorn حضور داشته اند. از طرفی دیگر Walton Goggins و Samuel L. Jackson در فیلم The Hateful Eight ساخته Quentin Tarantino همبازی بودند. سریال The Last Days of Ptolemy Grey سریالی 6 قسمتی براساس رمانی به همین نام نوشته Walter Mosley ساخته شده است.

Samuel L. Jackson قرار است نقش فردی به اسم Ptolemy Grey را بازی کند. Jackson علاوه بر بازیگری ، تهیه کننده این سریال نیز خواهد بود. Ptolemy Grey یک فرد منزوی 91 ساله است که دچار فراموشی شده و خانواده و دوستانش او را رها کرده اند. هنگامی که او به مرز جنون رسیده ، در مراسم خاکسپاری برادرزاده اش با شخصی 17 ساله به نام Robyn آشنا می شود.این آشنایی برای Ptolemy Grey باعث فرصتی برای بازیابی خاطراتش می شود.

Robyn او را به چالش می کشد تا با دنیای اطراف خود تعامل بیشتری داشته باشد. همچنین درک بهتری راجع به از بین رفتن هوشیاری را در اختیار او قرار می دهد. سپس به او فرصتی داده می شود تا دارویی مصرف کند که باعث تسریع در مرگ وی می شود ، اما در عین حال ذهن او را پاک می کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*