مشکل کرش کردن Returnal به سونی مربوط می‌شود؛ هاوس‌مارک در حال بررسی باگ‌های گزارش شده است


Matin 12 اردیبهشت 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

اگرچه بازی Returnal الزاماً برای تمام افراد کرش نمی‌کند، اما اخیراً تعدادی از بازی‌بازان در حین تجربه‌ی اثر جدید هاو‌س‌مارک (Housemarque) با این مشکل مواجه شده‌اند. حال این استودیوی فنلاندی در سرور دیسکورد خود در مورد مشکلات و باگ‌های گزارش شده توسط بازی‌بازان صحبت کرده است. نکته‌ی جالب این است که به گفته‌ نماینده‌ی هاوس‌مارک، ظاهراً مشکل کرش کردن بازی مربوط به پلتفرم است و آن‌ها نمی‌توانند آن را رفع کنند.

هاوس‌مارک در پست جدید خود در مورد کرش کردن Returnal صحبت کرده و توضیح داده است که این مشکل مربوط به پلتفرم می‌شود:

این مشکل پلتفرم است. ما گزارش خود را برای سونی فرستاده‌ایم. به طور دقیق‌تر، این مشکل به سیستم Pre-Start مربوط می‌شود.

متاسفانه ما نمی‌دانیم که سیستم Pre-Start دقیقاً چه چیزی است، اما ظاهراً هاوس‌مارک نمی‌تواند این مشکل را رفع کند. علاوه بر این، توسعه‌دهندگان در مورد دیگر باگ‌های گزارش شده مانند گلیچ‌های صوتی، خطا‌های مربوط به کلید‌های کنترلر و… نیز صحبت کرده‌اند. شما می‌توانید جزئیات پست جدید این استودیو را در ادامه مشاهده کنید:

بازی گزینه‌ای برای ذخیره کردن ندارد

تیم توسعه‌دهنده از این موضوع مطلع است. نیازی نیست دوباره آن را به ما یادآوری کنید.

عدم قابلیت تعامل با fabricator‌ها و عدم امکان عبور از در‌‌ها 

اگر شما از یک لباس مخصوص پیش خرید استفاده می‌کنید، وارد منوی بازی شده و گزینه‌ی «Restart your run» را انتخاب کنید. سپس لباس ساده‌ی Selene را در spaceship انتخاب کنید. (ران (Run) فعلی شما به پایان می‌رسد، اما پیشرفت‌های دائمی و ارتقا‌های سلاح‌ها باقی خواهند ماند.)

مشکلات صوتی

صدا ممکن است زیادی بلند باشد یا به طور کامل قطع شود.

Barnacle‌ها به صورت بصری ظاهر نمی‌شوند

barnacle‌های نامرئی ممکن است در نقشه حضور داشته باشند و به شما حمله کنند، حتی با این‌که شما نمی‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

پس از تغییر دادن کلید‌های کنترلر، برخی از تعامل‌های بازی به درستی کار نمی‌کنند

تغییر دادن کلید‌های کنترلر ممکن است از انجام برخی کار‌ها مانند خواندن آیتم‌ها در خانه و دیگر تعامل‌ها جلوگیری کند. فعلاً برای رفع این مشکل از تنظیمات پیش فرض کنترلر استفاده کنید.

مشکل کرش کردن موضوع آزار دهنده‌ای است که امیدوار هر چه سریع‌تر رفع شود. همچنین از آن‌جایی که هاوس‌مارک از باگ‌های بازی مطلع است، انتظار می‌رود که به زودی شاهد رفع این مشکلات نیز باشیم.

بازی Returnal هم‌اکنون بر روی کنسول‌ پلی‌استیشن ۵ در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*