مستند Prince Harry و Oprah Winfrey در ماه May از +Apple TV پخش می شوند


امید دلیری 15 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

مستند Prince Harry و Oprah Winfrey در ماه May از +Apple TV پخش می شوند. این مستند بدون عنوان اپل تی وی در مورد سلامت روحی و روانی می باشد و قرار است اواخر ماه May پخش شود. این نمایش توسط Prince Harry و Oprah Winfrey اجرا خواهد شد.

این مستند اولین بار در سال 2019 از طریق حساب اینستاگرام Duke اعلام شد. پس از تأخیر در تولید ، سرانجام قرار است در ماه May از سرویس تلویزیونی اپل پخش شود. دلایلی مثل انتقال به ایالات متحده ، توقف وظایف رسمی خانواده سلطنتی و همه گیری ویروس COVID-19 باعث تأخیر در پخش این مستند شده اند.

در اصل در آوریل 2019 اعلام شد که Prince Harry در حال کار بر روی این مستند است. پیش بینی می شد این نمایش در سال 2020 پخش شود. اما عوامل زیادی باعث متوقف شدن پخش آن شده اند. افراد داخلی سلطنتی معتقدند که عناصر متعددی در تأخیر این نمایش تأثیرگذار بوده است. از جمله همه گیری جهانی ویروس COVID-19 ، تصمیم هری و همسرش مگان مبنی بر توقف انجام وظایف رسمی خانواده سلطنتی در مارس 2020 و همچنین رفتن آن ها به ایالات متحده.

این مستند راجع به سالها فعالیتهای هری برای مبارزه با بیماریهای روحی است. این مستند در مورد سلامت روحی و روانی در سراسر جهان خواهد بود ، نه فقط در انگلیس. Prince Harry در سال 2019 گفت: امیدواریم که این مجموعه مثبت ، روشنگرانه و فراگیر باشد. من بسیار افتخار می کنم که در کنار اُپرا در این مستند مهم کار می کنم. Oprah قصد داشت در دومین مستند بررسی سوء رفتار جنسی در صنعت موسیقی شرکت کند ، اما از این کار عقب نشینی کرد. در عوض ، او کار خود را در The Oprah Conversation و یک مستند بیوگرافی دو بخشی که زندگی او را شرح می دهد ، ادامه داده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*