سریال Ted Lasso و سری انیمیشن Stillwater نامزد دریافت جایزه Peabody شدند


امید دلیری 16 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Ted Lasso و سری انیمیشن Stillwater نامزد دریافت جایزه Peabody شدند. این دو نمایش اپل تی وی برای دریافت جایزه از مراسم Peabody Awards نامزد شده اند.

سریال های تلویزیونی +Apple TV تاکنون موفق به دریافت و یا نامزدی جایزه های مختلف شده اند. با ادامه این روند ، سریال Ted Lasso و سری انیمیشن Stillwater این شانس را دارند که جوایز بیشتری به قفسه جوایز اپل اپل اضافه کنند. مراسم Peabody برنامه ای را تشویق می کند که همدلی را تشویق می کند و دانش مخاطب را در مورد جهان گسترش می دهد. دو نمایش +Apple TV از میان بیش از 1300 نمایش که برای دریافت جوایز ارسال شده اند انتخاب شده اند. برندگان این مراسم در طی یک رویداد مجازی در ماه ژوئن اعلام می شوند.

در سال 2020 سریال Dickinson جایزه Peabody را به عنوان یکی از 10 برنده در گروه سرگرمی به خانه آورد. این اولین بار بود که سرویس پخش تلویزیونی اپل جایزه Peabody را از آن خود کرد. آخرین نامزدها ، مجموع نامزدهای اپل برای دریافت جایزه از زمان راه اندازی را به 367 عدد رساند. مثل نامزدهای اخیر جوایز اسکار ، Golden Globes و Critics Choice Awards.

+Apple TV تاکنون با کسب 107 امتیاز ، در تأمین جوایز کاملاً موفق بوده است. سریال Ted Lasso به تازگی برنده جایزه بهترین سریال کمدی در مراسم Critics Choice Award شده بود. همچنین Jason Sudeikis و Hannah Waddingham برنده جوایز فردی در مراسم Critics Choice Award شدند. همچنین Jason Sudeikis برنده جایزه بهترین بازیگر مرد سریال های تلویزیونی در ژانر کمدی از مراسم Golden Globe شد.

علاوه بر این ها ، قسمت The Impossible Dream / Stuck in the Rain انیمیشن Stillwater هم نامزد دریافت جایزه بهترین انیمیشن تلویزیونی برای کودکان شده است. چهل و هشتمین مراسم Annie Award در 16 آوریل برگزار می شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*