سریال Hello Tomorrow با بازی Billy Crudup برای +Apple TV در راه است


امید دلیری 18 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Hello Tomorrow با بازی Billy Crudup برای +Apple TV در راه است. گفته می شود اپل تی وی سفارش این سریال درام را ارائه داده است.

سریال Hello Tomorrow ، سریالی با قسمت های نیم ساعته است. Billy Crudup که نمایش The Morning Show حضور داشت ، در این سریال به ایفای نقش می پردازد. بر اساس گزارش Deadline ، این سریال دارای 10 قسمت می باشد. داستان این سریال ، یک گروه آینده نگر و مرکز گروهی از فروشندگان دوره گرد که زمان های قمری را می فروشند را دنبال می کند. Billy Crudup در نمایش The Morning Show نقش Cory Ellison را بازی می کرد. او توانست با این نقش ، جوایز Emmy و Critics Choice را از آن خود کند.

اکنون Billy Crudup در سریال Hello Tomorrow نقش Jack را بازی می کند. او به عنوان فروشنده ای با استعداد و جاه طلب توصیف می شود. ایمان فنا ناپذیر او به فردایی روشن تر ، به همكارانش الهام می بخشد و مشتریان ناامید را دوباره امیدوار می کند. اما تهدید می کند که او را در همان رویایی که او را حفظ می کند به طور خطرناکی گم کند.

Jonathan Entwistle کارگردانی این مجموعه را بر عهده خواهد داشت. Billy Crudup علاوه بر بازیگری ، قرار است در کنار تهیه کنندگان و نویسندگان Amit Bhalla و Lucas Jansen ، تهیه کنندگی اجرایی را بر عهده داشته باشد. Blake Griffin ، Ryan Kalil و Noah Weinstein نیز تهیه کنندگی اجرایی را بر عهده خواهند داشت. این سریال سومین سریال MRC Television  است که از +Apple TV پخش خواهد شد. دو سریال دیگری MRC Television شامل Shining Girls و The Shrink Next Door می باشند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*