آمار فروش Capcom از مجموعه های Resident Evil و Monster Hunter


Matin 23 اردیبهشت 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

گزارش جدید مالی کپکام خبر از عملکرد بی‌نظیر دو مجموعه محبوب این کمپانی می‌دهد. آمار فروش مجموعه Resident Evil از مرز ۱۱۰ میلیون نسخه عبور کرده و تا کنون بیش از ۷۲ میلیون نسخه از بازی ‌های مجموعه Monster Hunter به فروش رفته‌ است.

Capcom

آمار فروش مجموعه Resident Evil تا کنون بالغ بر ۱۱۰ میلیون نسخه بوده‌است و فرنچایز Monster Hunter نیز تا کنون بالغ بر ۷۲ میلیون نسخه به فروش رفته‌است. هر دو این مجموعه‌ها از نبست به آمار منتشر شده قبلی، رشد چشمگیری داشته‌اند. لازم به ذکر این آمار‌ها تا پایان ماه مارس سال میلادی جاری جمع آوری شده‌اند و از آن زمان بع بعد نیز به لطف عرضه بازی Resident Evil Village و Monster Hunter Rise این آمار باز هم ارتقا یافته‌است.

دو فرنچایز Resident Evil و Monster Hunter بی‌شک با ارزش‌ترین دارایی‌های شرکت ژاپنی Capcom هستند آن هم نه به خاطر اینکه اکثر نسخه‌های هر دو مجموعه جز عناوین تحسین شده صنعت گیم قرار می‌گیرند، زیرا که پیش از عرضه نر نسخه جدید می‌توان گفت فروش قدرتمند آن‌ها تضمین شده‌است. Capcom در گزارش مالی جدید خود، آمارهایی از میزان فروش دو مجموعه منتشر کرده و ظاهرا قرار نیست در آینده‌ای نزدیک شاهد کم فروغ شدن فروش آن‌ها باشیم.

Monster Hunter

تا پایان ماه آوریل Monster Hunter Rise بالغ بر ۶ میلیون نسخه و در پایان هفته اول عرضه بازی Resident Evil Village، این عنوان بالغ بر ۳ میلیون نسخه به فروش رفته‌اند. کپکام در کنار انتشار این اطلاعات، آماری از فروش نسخه‌های مجزا این دو مجموعه نیز ارائه کرد. مطابق آخرین آمار بازی Monster Hunter World حدود ۱۷ میلیون نسخه و نسخه هفتم Resident Evil نیز بالغ بر ۹ میلیون نسخه فروخته‌اند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*