تجربه بازی Dark Alliance از روز عرضه در XBOX Game Pass


Matin 25 اردیبهشت 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی Dark Alliance به‌زودی به سرویس XBOX Game Pass راه می‌یابد. این بازی اکشن براولر کوآپ سوم-شخص از آثاری است که از نخستین روز انتشار در دسترس کاربران XBOX Game Pass قرار می‌گیرد. از تاریخ ۱۲ خرداد (۲ ژوئن) کاربران PC، XBOX ONE،XBOX X،XBOX S و کلاود سرویس XBOX Game Pass قادر به تجربه‌ی بازی Dark Alliance خواهند بود.

بازی Dark Alliance از قابلیت «بازی میان پلتفرمی» یا Cross-Play بین کامپیوتر و ایکس باکس پشتیبانی می‌کند و این ویژگی از اولین روز عرضه در دسترس خواهد بود. وقایع این بازی چهارنفره در منطقه‌ی آیسویند دیل جریان دارد و دارای بیش از ۳۰ هیولا از دنیای Dungeons and Dragons (سیاه‌چاله‌ها و اژدهایان) است. بازیکنان قادر خواهند بود تا از میان چهار قهرمان با توانایی‌ها و حرکات منحصربه‌فرد یکی را به دلخواه انتخاب کنند و از تجربه‌ی بازی لذت ببرند.

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از DA به‌دست آورید، توسعه‌دهندگان در استودیوی توک گیمز هر جمعه بخش‌هایی از گیم‌پلی آن را در YouTube و Twitch به نمایش می‌گذارند و این کار تا زمان عرضه‌ی بازی ادامه خواهد داشت. این نمایش هفتگی رأس ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد. کاربران PS4 و PS5 نیز نباید زمان بیشتری را برای تجربه‌ی DA منتظر بمانند و این اثر در تاریخ ۱۲ خرداد در دسترس آن‌ها نیز قرار می‌گیرد.

کاربران گیم پس از نخستین روز عرضه‌ی بازی DA قادر به تجربه‌ی آن در کامپیوتر، ایکس باکس و موبایل خواهند بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*