پیش نمایش مستند The Me You Can’t See منتشر شد


امید دلیری 28 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

پیش نمایش مستند The Me You Can’t See منتشر شد. اپل تی وی ، پیش نمایش مستند مشترک Prince Harry و Oprah Winfrey را منتشر کرده است. این مستند در مورد سلامت روحی و روانی می باشد و قرار است از تاریخ 21 May در +Apple TV پخش شود.

پیش نمایش این مستند ، یک نگاه اجمالی به آنچه می توان از دکترها انتظار داشت ارائه می دهد. در آن شاهد صحبت های مردم در مورد بیماری روانی و سلامتی ذهنی خواهید بود. Prince Harry و Oprah Winfrey و چهره های مشهور دیگر در مورد تجربیات خود صحبت می کنند. افراد مشهور دیگری هم در این مستند حضور دارند. از جمله Lady Gaga Glen Close ، DeMar Rozan chef Rashad Armstead و Fuchs Ginny.

مستند The Me You Can’t See اولین بار در سال 2019 از طریق حساب اینستاگرام Duke اعلام شد. پس از تأخیر در تولید ، سرانجام قرار است در ماه May از سرویس تلویزیونی اپل پخش شود. دلایلی مثل انتقال به ایالات متحده ، توقف وظایف رسمی خانواده سلطنتی و همه گیری ویروس COVID-19 باعث تأخیر در پخش این مستند شده اند.

در اصل در آوریل 2019 اعلام شد که Prince Harry در حال کار بر روی این مستند است. پیش بینی می شد این نمایش در سال 2020 پخش شود. اما عوامل زیادی باعث متوقف شدن پخش آن شده اند. افراد داخلی سلطنتی معتقدند که عناصر متعددی در تأخیر این نمایش تأثیرگذار بوده است. از جمله همه گیری جهانی ویروس COVID-19 ، تصمیم هری و همسرش مگان مبنی بر توقف انجام وظایف رسمی خانواده سلطنتی در مارس 2020 و همچنین رفتن آن ها به ایالات متحده.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*