Quin Snyder می گوید سریال Ted Lasso باید دیده شود


امید دلیری 4 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Quin Snyder می گوید سریال Ted Lasso باید دیده شود. سرمربی تیم Utah Jazz در NBA ، ظاهرا از طرفداران سریال محبوب +Apple TV است. او می گوید که تماشای این سریال برای همکاران در حرفه او ضروری است.

Quin Snyder در مصاحبه ای با Andy Larsen نویسنده نشریه ورزشی The Salt Lake Tribune ، به سریال Ted Lasso اشاره کرد. او گفت که تیم پس از شکست به Memphis Grizzlies در اولین بازی از سری بازی های مرحله اول حذفی ، باید بقیه مسیر را جلو بزند. می دانید ، اگر این سریال را تماشا کنید ، گاهی اوقات حیوان مورد علاقه شما ماهی قرمز خواهد بود. زیرا ده ثانیه حافظه دارد و این همان چیزی است که باید باشیم. ما باید پیش برویم و به فکر بازی دوم باشیم. او به بارگشت Donovan Mitchell از مصدومیت هم اشاره کرد.  او همچنین به شوخی گفت مربیان باید سریال Ted Lasso را تماشا کنند.

سریال Ted Lasso تاکنون در مراسم های زیادی نامزد دریافت جایزه شده است. البته موفقیت این سریال فقط به نامزد شدن متکی نبوده و توانسه جوایز متعددی را کسب کند. سریال Ted Lasso به تازگی برنده جایزه بهترین سریال کمدی در مراسم Critics Choice Award شده بود.همچنین Jason Sudeikis و Hannah Waddingham برنده جوایز فردی در مراسم Critics Choice Award شدند. Jason Sudeikis جایزه بهترین بازیگر مرد سریال های کمدی و Hannah Waddingham برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن سریال های کمدی شد. پیش از این Jason Sudeikis برنده جایزه بهترین بازیگر مرد سریال های تلویزیونی در ژانر کمدی از مراسم Golden Globe شد.

فصل دوم این سریال قرار است از 23 ژوئیه در +Apple TV پخش شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*