Elisabeth Moss علاوه بر بازیگری ، کارگردان سریال Shining Girls هم خواهد بود


امید دلیری 5 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Elisabeth Moss علاوه بر بازیگری ، کارگردان سریال Shining Girls هم خواهد بود. او به جمع کارگردانان سریال هیجان انگیز +Apple TV پیوست که پیش از این قسمت هایی از سریال The Handmaid’s Tale را کارگردانی کرده بود.

اکنون کارگردانان سریال Shining Girls شامل Michelle MacLaren ، Daina Reid و ستاره سریال Elisabeth Moss خواهند بود. این سریال هشت قسمتی توسط شرکت Love & Squalor Pictures ساخته شده است. به گزارش Variety ، ماس که اولین کارگردانی او سریال The Handmaid’s Tale برای شبکه Hulu بود ، هدایت دو قسمت را بر عهده خواهد داشت. علاوه بر ماس ، Daina Reid هم سریال The Handmaid’s Taleرا کارگردانی کرد. او در سال 2019 برنده جایزه Emmy شد. قرار است وی چهار قسمت از سریال جدید اپل تی وی را کارگردانی کند.

با توجه به کارگردانی قسمت های دیگر توسط Elisabeth Moss و Daina Reid ، دو قسمت باقیمانده سریال توسط Michelle MacLaren کارگردانی خواهد شد. او معروف به کارگردانی سریال های The X-Files ، Breaking Bad و Game of Thrones می باشد. سریال Shining Girls سریالی هیجانی-ترسناک است که براساس رمان پرفروش Lauren Beukes در سال 2013 ساخته شده است. داستان این سریال راجع به ولگرد افسرده ای است که کلید خانه ای را کشف می کند که دوره های مختلف تاریخ شیکاگو را باز می کند. برای سفر در زمان ، وی باید زنانی را بکشد. علاوه بر Elisabeth Moss ، بازیگران دیگری مثل Wagner Moura و Jamie Bell در این سریال حضور دارند.

Elisabeth Moss نقش گزارشگری را بازی می کند که در دهه 1980 از حمله توسط antagonist جان سالم به در می برد. او اکنون می خواهد antagonist را شکار کند. Wagner Moura هم نقش یک روزنامه نگار را بازی خواهد کرد. Jamie Bell قرار است نقش Harper را بازی کند. او یک تنهای مرموز است که به طور عجیبی با Kirby ارتباط برقرار می کند.

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*