احتمالا بخش Multiplayer بازی Mass Effect 3 به Mass Effect Legendary Edition اضافه شود


Matin 6 خرداد 1400 13 دقیقه مطالعه
iOS 14

احتمالا بخش Multiplayer بازی Mass Effect 3 به Mass Effect Legendary Edition اضافه شود. شاید عامل اصلی خرید بازی بخش چند نفره نباشد. اما همیشه علاقه‌ای میان طرفداران برای مولتی پلیر مس افکت 3 وجود داشته است. این بخش در بازی Mass Effect Legendary Edition وجود ندارد. اما ممکن است در آینده نزدیک به آن اضافه شود.

در پی اخبار یک مصاحبه اخیر کارگردان Mass Effect Legendary Edition به نام مک والترز گفت که ممکن است این بخش را بازگردانند. البته اگر شرایطش را داشته باشند. بازگشت مولتی پلیر مس افکت 3 به میزان بازخورد این ریمستر جدید بستگی دارد. همینطور باید بررسی شود که آیا منابع برای ساخت بخشی که هم طرفداران و هم سازندگان تمایل به بازی کردن دارند، وجود دارد؟ یا نه.

من هرگز به این ایده نه نمی‌گویم. ما می‌خواهیم میزان بازخورد Legendary Edition را ببینیم. همینطور اینکه ما در حال بررسی بخش چند نفره هستیم. سپس ما از خود خواهیم پرسید که آیا توانایی ساخت چیزی که هم طرفداران و هم خودمان راضی باشیم را داریم یا نه.

پیشینه سری بازی Mass Effect

سری بازی Mass Effect در سبک علمی تخیلی است که توسط بایوور ساخته شده است. این سری بازی توسط شرکت الکترونیک آرتز منتشر شده است. اولین نسخه آن در سال 2007 به صورت انحصاری برای ایکس باکس 360 عرضه شد. اما سریعاً بعد از یک سال به پی سی آمد. نسخه اول در سال 2012 به پلی استیشن 13 راه یافت. Mass Effect 2 در سال 2010 برای ایکس باکس و پی سی و در سال 2011 برای پلی استیشن 3 عرضه شد. اما نسخه سوم این بازی در سال 2012 برای ایکس باکس 360، پلی استیشن 3، Wii U و پی سی عرضه شد. آخرین نسخه از این سری بازی به نام Mass Effect: Andromeda در سال 2017 روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه شد. این بازی از دید منتقدان به شدت با انتقاد مواجه شد.

اما بازی Mass Effect Legendary Edition سه‌گانه اصلی را در یک بسته کامل به کنسول‌های نسل 8 می‌آورد. همینطور اینکه گرافیک و عملکرد این بازی‌ها هم بهبود داشته است. این بسته ریمستر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است. همینطور اینکه این بازی را می‌توانید از طریق Backward Compatibility روی کنسول‌های نسل 9 تجربه کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*