Michiel Huisman در سریال Echo 3 حضور خواهد داشت


امید دلیری 6 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Michiel Huisman در سریال Echo 3 حضور خواهد داشت. او به جمع بازیگران سریال هیجان انگیز-اکشن آینده +Apple TV پیوست. سریالی که توسط برنده جایزه اسکار Mark Boal نوشته شده است. چندی پیش اولین انتخاب بازیگر برای سریال هیجان انگیز آینده اپل تی وی مشخص شد. اولین بازیگر انتخاب شده Luke Evans بود. او بیشتر برای بازی در فیلم هایی چون Fast & Furious 6 و مینی سریال The Pembrokeshire Murders شناخته می شود.

Michiel Huisman در سریال Echo 3 نقش Prince را بازی خواهد كرد. او یكی از اعضای تیم اكو 3 و همسر آینده Amber Chesborough دانشمندی كه مفقود شده می باشد. او در مقابل Luke Evans که نقش Bambi ، برادر Amber را بازی می کند ، به ایفای نقش می پردازد. این سریال در آمریکای جنوبی دنبال می شود. در حالی که Bambi و Prince پس از ناپدید شدن Amber در مرز کلمبیا و ونزوئلا در تلاش برای یافتن او هستند.

Michiel Huisman به خاطر نقش های گذشته خود در The Flight Attendant و Game of Thrones شناخته شده است. اپل به صورت مستقیم سفارش تولید این سریال را به شرکت های تولیدی Apple Studios و Keshet Studios داده است.سریال Echo 3 سریال دیگری است که بر اساس نسخه اصلی اسرائیلی دنبال می شود. همچنین الهامات مهمی از In Treatment و Homeland گرفته است. این سریال قرار است به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی منتشر شود. ساخت این سریال توسط Mark Boal ، نویسنده فیلمنامه Hurt Locker و Zero Dark Thirty انجام شده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*