لیست بازیگران سریال Now and Then منتشر شد


امید دلیری 8 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

لیست بازیگران سریال Now and Then منتشر شد. سریال هیجان انگیز دو زبانه +Apple TV با حضور Rosie Perez ، Soledad Vilamil ، Marina de Tavira و … همراه خواهد بود.

اپل در ماه آوریل سفارش سریال Now and Then را تنظیم کرد. اکنون به نظر می رسد این سریال از مرحله تولید به مرحله انتخاب بازیگران رفته است. در این سریال از بازیگران کاملا اسپانیایی زبان استفاده خواهد شد. این سریال یک سریال هیجانی و ترسناک است که تفاوت آرزوهای جوانی و واقعیت بزرگسالی را بررسی می کند. داستان این سریال پیرامون گروهی از دوستان دانشگاهی است که یکی از افراد گروهشان را در طی یک جشن مرده پیدا می کنند. گروه 5 نفر 20 سال بعد با تهدیدی که دنیای به ظاهر کامل آنها را در معرض خطر قرار می دهد ، دوباره به هم می پیوندند.

Deadline لیست بازیگران سریال Now and Then را به اشتراک گذاشته است.

لیست بازیگران شامل :

  • Marina de Tavira در نقش Ana. زنی باهوش و بلند پرواز که فعالیت سیاسی خود را برای حمایت از زندگی همسرش متوقف کرد.
  • Rosie Perez در نقش Flora. یک کارآگاه با استعداد و وسواسی که در یک پرونده حل نشده از 20 سال پیش حضور دارد.
  • Jose Maria Yazpik در نقش Pedro. سیاستمداری پیچیده که با Ana ازدواج کرده است. او احساس می کند درگیر زندگی ای است که متعلق به خودش نیست.
  • Maribel Verdu در نقش Sofia. یک وکیل قدرتمند و خودساخته که زندگی اش به طور غیرمنتظره به 20 سال پیش برگشته است. او اکنون اسرار زیادی را پنهان کرده است.
  • Manolo Cardona در نقش Marcos. یک جراح پرشور که رویاهای خود را فدای خانواده و دوستانش کرده است.
  • Soledad Villamil در نقش Daniela. یک هنرمند درون گرا که به طور مداوم برای غلبه بر یک واقعه آسیب زا از گذشته خود تلاش می کند.
  • Zeljko Ivanek در نقش Sullivan. کارآگاه فصلی که شریک زندگی خود Flora را از دردسرهای زیادی بازمی دارد. در سریال Now and Then او همیشه بر اساس شواهد و منطق عمل می کند.

هنوز تاریخ پخش سریال سریال Now and Then در اپل تی وی مشخص نیست. این سریال دو زبانه خواهد بود و هر دو زبان انگلیسی و اسپانیایی مورد استفاده قرار می گیرند. این اولین سریال دو زبانه تولید شده برای +Apple TV نخواهد بود. پیش از این سفارش ، اعلام شد که سریال کمدی Acapulco هم به صورت دو زبانه ساخته می شود.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*