اپل سفارش تولید سریال The Big Door Prize را داده است


امید دلیری 9 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل سفارش تولید سریال The Big Door Prize را داده است. +Apple TV سفارش این کمدی نیم ساعته براساس رمانی به همین اسم نوشته ی M.O. Walsh را داده است.

سریال The Big Door Prize از رمان نوشته ی M.O. Walsh الهام گرفته است. این سریال دارای 10 قسمت می باشد که نویسندگی و تهیه کنندگی آن بر عهده David West Read می باشد. David West Read برنده جایزه Emmy هم شده بود. این سریال توسط Skydance Television و CJ ENM / Dragon Studio ساخته می شود. وبسایت Deadline گزارش داده است که اپل امتیاز این سریال را در شرایطی رقابتی و در برابر چندین پیشنهاد دهنده بدست آورد و پیروز شد.

سریال The Big Door Prize ساکنان یک شهر کوچک به نام Deerfield را دنبال می کند. یک روز ساکنان شهر Deerfield ، یک ماشین جادویی و پیش بینی سرنوشت را در فروشگاه مواد غذایی خود کشف می کنند. David West Read به خاطر کار بر روی سریال Schitt’s Creek شناخته می شود. او قرار است به عنوان مجری برنامه و تهیه کننده اجرایی سریال آینده اپل تی وی فعالیت کند.

Miky Lee و Hyun Park از استودیوی CJ ENM / Dragon Studio از تهیه کنندگان این سریال می باشند. علاوه بر آن ها ، David Ellison ، Dana Goldberg و Bill Bost از شرکت Skydance Television هم به عنوان تهیه کنندگان این سریال فعالیت خواهند کرد. این سریال دومین سریال +Apple TV است که با همکاری Skydance Television ساخته می شود. قبل از این سریال ، سریال Foundation اولین همکاری اپل و Skydance Television می باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*