Sonic Origins به بازیکنان یک شانس جدیدی میدهد برای تجربه خاطرات


Matin 11 خرداد 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

Sonic Origins به بازیکنان یک شانس جدیدی میدهد برای تجربه خاطرات.

سگا در جریان مراسم Sonic Central اعلام کرد که مجموعه بازی Sonic Origins سال آینده برای پلتفرم‌های مختلف عرضه می‌شود. این مجموعه شامل بازی های قدیمی سونیک است.

نسخه‌های اول تا سوم بازی‌های Sonic the Hedgehog از جمله بازی های قدیمی سونیک در این مجموعه هستند. Sonic CD دیگر عنوان این مجموعه خواهد بود.

سگا توضیح بیشتری درباره این مجموعه و بازی‌ها ارائه نکرده است. با این حال، این شرکت اعلام کرد که در آینده اطلاعات بیشتر از Sonic Origins را منتشر خواهد کرد.

این شرکت در جریان این استریم از بازی Sonic Colors نیز رونمایی کرد که ریمستر عنوانی است که در سال 2011 برای کنسول نینتندو Wii عرضه شده بود.

همچنین سگا اعلام کرده است که بازی جدید از سری Sonic the Hedgehog را در سال 2022 عرضه خواهد کرد. این بازی در استودیوی تیم سونیک در دست ساخت است.

در کنار این بازی‌ها، سگا یک مجموعه انیمیشنی با عنوان Sonic Colors: Rise of the Wisps نیز در دست ساخت دارد. این سریال تابستان امسال پخش خواهد شد.

در جریان استریم Sonic Central به مناسبت سی سالگی فرنچایز سونیک، سگا از ریمستر بازی Sonic Colors رونمایی کرد. این بازی Sonic Colors Ultimate نام دارد.

بازی Sonic Colors Ultimate در تاریخ 7 سپتامبر امسال یعنی 16 شهریور 1400 عرضه خواهد شد. این بازی از کنترل بهبود یافته بهره می‌برد و یک حالت جدید نیز خواهد داشت. همچنین طبیعتا گرافیک آن نیز بهبود یافته است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*