سریال The Mosquito Coast برای فصل دوم تمدید شد


امید دلیری 13 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال The Mosquito Coast برای فصل دوم تمدید شد. اپل این سریال را پیش از اتمام فصل اول ، برای فصل دوم برای پخش در +Apple TV تمدید کرد.

سریال The Mosquito Coast یک مخترع خانواده اش را دنبال می کند که در حال فرار از دولت ایالات متحده هستند. این سریال درام هفت قسمتی بر اساس پرفروش ترین کتابی به همین نام ساخته شده است. این اثر چهلمین سالگردش را در سال 2021 جشن می گیرد. 

Matt Cherniss رئیس بخش برنامه ریزی اپل ، توضیحاتی را در مورد این سریال ارائه داده است. او گفت سریال The Mosquito Coast نه تنها به دلیل اکشن و ماجراجویی بودنش ، بلکه به دلیل داستان خانوادگی جذاب و نمایش های جذاب آن ، تصور بینندگان در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. ما نمی توانیم منتظر بمانیم که ببینیم چه چیزهایی برای خانواده Fox در آینده رخ می دهد. مخاطبان همچنان این هیجان را تجربه می کنند.

سریال The Mosquito Coast مورد بررسی وبسایت های مختلف قرار گرفت. با وجود بازیگران خوب سریال و نمایش جذاب ، سوالی ذهن بینندگان را مشغول کرده است. سوال این است که چرا آن ها در حال فرار هستند. این موضوع باعث توجه بیش از حد بیننده به دلیل فرار می شود. از طرف دیگر ، جایی برای اهمیت دادن بینندگان به مشکلات شخصیت های سریال باقی نمی گذارد.

اعلام تمدید فصل دوم این سریال ، در روز جمعه همزمان با پخش آخرین قسمت از فصل اول انجام می شود. اپل تی وی در ابتدا این سریال را سریالی محدود نامید ، هرچند که برای فصل دوم هم تمدید شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*