فیلمبرداری فصل دوم سریال Ted Lasso به پایان رسید


امید دلیری 15 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

فیلمبرداری فصل دوم سریال Ted Lasso به پایان رسید. بهه گفته یکی از سازندگان سریال ، فیلمبرداری فصل دوم کمدی محبوب +Apple TV به طور رسمی به پایان رسید. تولید و فیلمبرداری فصل دوم این سریال در اوایل سال 2021 آغاز شد.

Brendan Hunt با انتشار توئیتی ، خبر مربوط به پایان فیلمبرداری فصل دوم سریال Ted Lasso را در روز جمعه منتشر کرد. فصل دوم این سریال قرار است در ماه ژوئیه از طریق اپل تی وی پخش شود. در ماه آوریل ، اپل پیش نمایشی از فصل دوم این سریال کمدی فوتبال را منتشر کرد.

Ted Lasso یکی از محبوب ترین نمایش های +Apple TV بوده است و تقریباً بلافاصله پس از پخش فصل اول برای فصل دوم تمدید شد. فصل سوم نیز قبل از شروع فیلمبرداری فصل دوم تمدید شد. Jason Sudeikis نقش تد لاسو را بازی می کند. او یک مربی فوتبال آمریکایی است که به عنوان مربی یکی از تیم های فوتبال لیگ برتر انگلیس استخدام شده است. در صورتی که هیچ تجربه ای در فوتبال معمولی ندارد.

سریال Ted Lasso برنده جایزه بهترین سریال کمدی در مراسم Critics Choice Award شده بود.همچنین Jason Sudeikis و Hannah Waddingham برنده جوایز فردی در مراسم Critics Choice Award شدند. Jason Sudeikis جایزه بهترین بازیگر مرد سریال های کمدی و Hannah Waddingham برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن سریال های کمدی شد. Jason Sudeikis ستاره این سریال برنده جایزه بهترین بازیگر مرد سریال های تلویزیونی ژانر کمدی از مراسم Golden Globe شد. علاوه بر این ، سریال Ted Lasso نامزد دریافت جوایز DGA و PGA شده بود. جوایز راهنمای کارگردانان آمریکا (DGA) و انجمن تهیه کنندگان آمریکا (PGA).

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*