مستند Who Are You Charlie Brown در تاریخ 25 ژوئن از +Apple TV پخش می شود


امید دلیری 16 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

مستند Who Are You Charlie Brown در تاریخ 25 ژوئن از +Apple TV پخش می شود. این مستند شامل مصاحبه با دوستان ، خانواده و طرفداران کمیک استریپ معروف Peanuts می باشد. اپل اعلام کرده است که این مستند در تاریخ 25 ژوئن به اپل تی وی می آید.

مستند Who Are You Charlie Brown آخرین پیشنهاد اپل از اموال معروف Peanuts است. این مستند شامل مصاحبه سازنده کمیک Charles M. Schulz با شخصیت های مختلف علاقه مند به این کمیک استریپ می باشد. از این طریق ، Charles M. Schulz را مورد تقدیر قرار می دهد. این مستند داستانی متحرک را در هم می آمیزد که چارلی را در تلاش برای کشف خود دنبال می کند. افراد مصاحبه شده شامل Jean Schulz ، Drew Barrymore ، Al Roker ، Kevin Smith ، Billie Jean King ، Paul Feig ، Ira Glass می باشند. علاوه بر آن ها ، Noah Schnapp ، Miya Cech ، Keith L. Williams ، Chip Kidd ، Lynn Johnston ، Robb Armstrong و افراد دیگری هم حضور دارند.

Imagine Documentaries در حال ساخت ویژه برنامه برای +Apple TV است. این شرکت پیش از این مسئولیت Peanuts in Space: Secrets of Apollo 10 را بر عهده داشت. لیست تهیه کنندگان مستند Who Are You Charlie Brown گسترده است. این لیست شامل Brian Grazer ، Ron Howard ، Sara Bernstein و Justin Wilkes از گروه Imagine Documentaries می باشند. علاوه بر آن ها ، Josh Scherba ، Anne Loi و Stephanie Betts ، Craig Schulz و Paige Braddock و Michael Bonfiglio هم فعالیت می کنند. Michael Bonfiglio کارگردانی و نویسندگی این مستند را هم بر عهده دارد.

مستند Who Are You Charlie Brown در تاریخ 25 ژوئن از سرویس پخش تلویزیونی اپل پخش خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*