تیزر تبلیغاتی فصل دوم سریال See منتشر شد


امید دلیری 22 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

تیزر تبلیغاتی فصل دوم سریال See منتشر شد. +Apple TV این تیزر تبلیغاتی را با اعلام سومین سال فعالیت و تولید این سریال منتشر کرد.

سریال پرهزینه و جذاب +Apple TV

سریال See یکی از سریال های محبوب و پربیننده سرویس‌ اشتراک تلویزیون انحصاری اپل یعنی +Apple TV می باشد. این سریال به نویسندگی Steven Knight و کارگردانی Francis Lawrence تولید شده است. اولین قسمت آن در 1 نوامبر 2019 پخش شد. ژانر این سریال درام علمی-تخیلی و یکی از پرهزینه ترین سریال ها می باشد. برای ساخت هر اپیزود آن مبلغی حدود 15 میلیون دلار هزینه شده است.

بازیگر نقش اصلی این سریال Jason Momoa در نقش بابا واس (Baba Voss) رهبر قبیله ای به نام آلکنی (Alkenny) ظاهر شده است. بازی او جذابیت خاصی به این سریال بخشیده است. از دیگر بازیگران این سریال می توان Sylvia Hoeks در نقش (Queen Kane) و Hera Hilmar در نقش (Maghra) را نام برد.

سریال See آینده ای نزدیک به ششصد سال دیگر را به تصویر می کشد که در آن انسان ها به علت شیوع یک ویروس مرگبار از بین رفته اند. فقط تعداد اندکی زنده ماندند که در اثر این ویروس نابینا شده اند. این اتفاق باعث تغییر شیوه زندگی و عقاید انسان ها شده است. به طوری که شیوه زندگی انسان ها به صورت قبیله ای شده است. آن ها بر این عقیده اند که نابینا شدنشان به منظور نجات نسل بشر و جلوگیری از نابودی بشر به دست خود است. هر کسی که توانایی دیدن داشته باشد ، جادوگر است و باید کشته شود.

سریال See یکی از پرمخاطب ترین سریال های اپل تی وی بود که در سال 2019 شروع به کار کرد. حتی اگر در آن زمان به اندازه برخی از نمایش های دیگر نتوانست تأثیر گذار باشد. با این حال پخش فصل دوم آن از جمعه 27 آگوست 2021 آغاز می شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*