+Apple TV نیم نگاهی از پشت صحنه فصل دوم سریال Home Before Dark را به اشتراک گذاشته است


امید دلیری 23 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

+Apple TV نیم نگاهی از پشت صحنه فصل دوم سریال Home Before Dark را به اشتراک گذاشته است. اکنون می توانید نگاهی به فصل دو نگاهی بیندازید و بدانید چه چیزی در انتظار Hilde Lisko است. این سریال یک سریال درام و رمز آلود آمریکایی است که توسط Dana Fox و Dara Resnik ساخته و برای اپل تی وی تولید شده است.

سریال Home Before Dark براساس داستان واقعی خبرنگار جوان Hilde Lysiak ساخته شده است. داستان این سریال ، او را طی یک سری تحقیقات در یک شهر مرموز دنبال می کند. به دنبال وقایع فصل یک ، افراد شخصیت هایی را انتخاب می کنند که علیه یک شرکت قدرتمند می جنگند. Brooklynn Prince و Jim Sturgess در این سریال به عنوان روزنامه نگار پدر و دختر بازی می کنند. Hilde Lysiak می خواهد رمز و راز یک کودک گمشده را کشف کند. اما اتفاقات جدید در شهر او را وادار می کند تا یک مسئله زیست محیطی در حال ظهور را بررسی کند.

فصل دوم تحقیقات Hilde Lysiak درباره انفجاری مرموز را دنبال می کند. انفجار مرموزی که او را به مبارزه با یک شرکت قدرتمند و با نفوذ سوق می دهد. بازیگران فصل دوم شامل : Brooklynn Prince ، Jim Sturgess ، Abby Miller ، Kylie Rogers ، Michael Weston می باشند. علاوه بر آن ها ، Joelle Carter ، Joelle Carter ، Jibrail Nantambu ، Deric McCabe و Rio Mangini هم حضور دارند. فصل دوم سریال این سریال قرار است در تاریخ 11 ژوئن در +Apple TV پخش شود. مشتریان +Apple TV می توانند با پرداخت 4.99 دلار در ماه یا از طریق بسته نرم افزاری Apple One از اشتراک این سرویس بهره مند شوند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*