تیزر فصل دوم سریال Truth Be Told منتشر شد


امید دلیری 27 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

تیزر فصل دوم سریال Truth Be Told منتشر شد. اپل تیزر مربوط به فصل دوم سریال درام-جنایی متمرکز بر پادکست خود را به اشتراک گذاشته است. به گفته غول فناوری ، فصل دوم این سریال قرار است از ماه آگوست در +Apple TV پخش شود.

تیزر کوتاه منتشر شده ، نگاهی به فصل دوم سریال Truth Be Told می اندازد. این تیزر ، بازگشت Octavia Spencer بازیگر نقش Poppy Parnell و Kate Hudson ، بازیگر نقش Micah Keith دوست دوران کودکی Parnell را نشان می دهد. اپل اعلام کرد که اولین قسمت از فصل دوم در تاریخ 20 آگوست از اپل تی وی پخش می شود. Poppy Parnel پرونده جدیدی در دست دارد. وقتی او دوست كودكی خود یعنی Micah را درگیر تراژدی و رسوایی می بیند ، میل به تجدید نظر از این پرونده پیدا می کند. Poppy به دنبال عدالت و كمك به Micah در پادکست محبوب و عمومی اومی باشد. اما این امر چه هزینه شخصی و حرفه ای برای Micah و امپراتوری رسانه ای او خواهد داشت ؟

اپل سریال سریال Truth Be Told را در مارس 2020 برای فصل دوم تمدید کرد. Kate Hudson در اکتبر همان سال به جمع بازیگران این سریال پیوست. در ماه فوریه ، فیلمبرداری فصل دوم این سریال به دلیل استفاده از پارک تاریخی لیمارت پلازا در لس آنجلس به طور موقت متوقف شد. این پارک قبل از شیوع ویروس COVID-19 ، محلی برای افراد بی خانمان بود.

این سریال توسط Nichelle Tramble Spellman ساخته شده و توسط Hello Sunshine ، Chernin Entertianment و Endeavor Content تولید می شود. از تهیه کنندگان اجرایی می توان به Spencer، Spellman ، Reese Witherspoon ، Lauren Neustadter ، Peter Chernin ، Peter Chernin و Mikkel Norgaard اشاره کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*